Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nettikaupasta edullisesti kosmetiikkaa?

Vierailija
21.02.2010 |

Kaipailisin vinkkejä lähinnä ulkolaisista nettikaupoista, joista olisi hyviä kokemuksia ja mielellään siis edulliset hinnat. Lähinnä Cliniquen tuotteita olisin tilailemassa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.strawberrynet.com

On luotettava, oon itse tilannut monta vuotta. Ja ihan älyttömän halvat hinnat Suomeen verrattuna - nämä tulevat ilmeisesti Hong Kongista. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
2/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mitään veroja tai tulleja tai muita ylimääräisiä kuluja kun tuolta tilaa? Suoraan lähipostiin tulee paketti? Kiitollinen olisin tiedoista!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus.

Vierailija
4/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mitään veroja tai tulleja tai muita ylimääräisiä kuluja kun tuolta tilaa? Suoraan lähipostiin tulee paketti? Kiitollinen olisin tiedoista! -ap

Kerran tilasin hajuvettä ja luulin, että menee alv. Se paketti menikin tulliin (josta oli sivuilla erikseen varoitus ja josta on Suomen tullin sivuilla erikseen ohje), mutta ei mennyt mitään maksuja, koska veloitus oli alle sen mitä kannetaan (oikso 10 e). Tavallinen kosmetiikka (voiteet, meikit)tulee suoraan lähipostiin, lilalla silkkinauhalla pakattuna. Postivirkailiajt varmaan ajattelee mun tilaavan jotain dildoja tai eroottisia alusasuja Hongkongista :)

Strawberry ei peri postikuluja ja antaa aina lojaltyalennuksen mitä useammin tilaat. En ole varmaan kahteen vuoteen tilannut tai ostanut muualta. Hintaero ihan tavallisiin kauppoihin on huomattava, myös tax freehen nähden edullinen.

Vierailija
5/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kasvorasvan Strawberrynetistä, Suomessa sen hinta olisi noin 55e ja tuolla 39e, ei postimaksuja. En uskaltanut tilata kun sen yhden purnukan, katsotaan miltä se tuntuu ja miten posti kulkee ja tilaan heti lisää jos kaikki toimii! Kertokaa vielä komemtteja kosmetiikan tilaamisesta ja eri nettikaupoista. Onko tuotteet aina olleet ihan aidon oloisia tuolta Strawberrystä tilattaessa?

-ap

Vierailija
6/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"access denied" kun mä yritän päästä tonne strawberrynetin sivuille?..

t. toinen kiinnostunut

Vierailija
7/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mitenkään vakuuttunut estee lauderin hinnoista. Ta oli ne alhaisempia, mutta eivät sen alhaisempia, mitä just ennen joulua stockalta ostin, kun kaikki oli minuus 20 %

Vierailija
8/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa tyhmää, voiks mulla olla jotain rajoituksia (muita kuin älyllisiä, ehhee)? Ostan aika paljon netistä ja nyt ekan kerran tällanen viesti.?

Vierailija
9/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat näkyisivät euroina ja tekstit englanniksi? Suomea ei ainakaan ollut maavalikossa ja jos laittoi others, niin hinnat tulevat dollareina.

Vierailija
10/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://eu.strawberrynet.com/main.aspx" alt="http://eu.strawberrynet.com/main.aspx">http://eu.strawberrynet.com/main.aspx</a&gt;

acces denied from this server tms, pakko olla kai mun omissa asetuksissa jotain.

Vierailija
12/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko oikein, että pitää maksaa alvit jos loppusumma on yli 50 €? Olen joskus aikoinaan jotain joutunut tulliin maksamaan tuolta Strawberrystä. Mutta siis toimitus oli nopea ja muutenkin olin tyytyväinen!

Vierailija
13/22 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin vinkiksi, että pidä tilauksen loppusumma max 45 eurossa, niin ei tule mitään lisäkuluja. Sitten vaan jos enenpi tilaa, niin useampia paketteja/eri tilauksia, koska postikuluja ei ole.

Vierailija
14/22 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.mic.fi

todella edullista on!

Vierailija
15/22 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Look Fantastic: http://www.lookfantastic.com/

Jersey Beauty Company: http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

Käytän Dermalogicaa, joka etenkin Jeresyssä on huimasti halvempaa kuin Suomessa. Molemmat kaupat ovat EU:n alueella, joten ei mene tulleja eikä veroja.

Vierailija
16/22 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuvesiä ja printterin musteita Shoppin4net:istä. Paljon muutakin kosmetiikkaa (ja muutakin) lisäksi edulliset hinnat. Paketti on tullut yllättävän nopeasti ja vieläpä kotiovelle. Tilausta ei tarvinnut netissä maksaa vaan mukana tulee lasku.

Vierailija
17/22 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.makeupshop.fi kosmetiikka edullisesti ja aina nopea ja ilmainen toimitus.

Vierailija
18/22 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thebos.fi ja sasa.com ovat kantapaikkojani.

Vierailija
19/22 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Strawberry.neitsä mm. Clinique kasvovesi 2 ja sain joitan ihan muuta eli sinisen nesteen, joka oli ns. kosteuttava kasvovasi. Täyttä huijausta, ei mitään tehoa verrattuna siihen ns. vanhaan vaaleanpunaiseen Cliniquen 2 veteen. 7 Day Scrub.. sama juttu: koostumus jotain ihan muuta kuin se, mitä olen kaupoista/laivoilta ostanut. Ja sen nimikin oli jotatain muuta.. kolmas tuote..hmm.. en edes muista mikä , mutta sekin oli huijausta. Eivät vastanneet lainkaan  jo vuosia käyttämiäni Cliniquen tuotteita. Annoin ne eteenpäin, Suuri pettymys enkä ikinä enää tilaa tuolta vaikka hinnat ovatkin niin alhaiset. Tukli sama fiilis kuin esim. Virossa jossain Sadanma marketissa tai nämä ostareilla myytävtä kopiot.. merkkivaatteista. Kehotan olemaan tarkkana tuotteiden  aitouden suhteen!

1151

Vierailija
20/22 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Cliniquella nykyään omaa suomalaista sivua? Vaikuttaa jotenkin epäilyttävältä. :/