Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla raskauden aikana ollur vahva tunne sukupuolesta? onko osunut oikeaan?

Vierailija
10.02.2010 |

Mulla alusta asti ollut vahva tunne, että vauva on poika. Ultrassa sanottiin, että melko varmasti on tyttö. Olen ostanut "tyttövaatteita" ja muita tyttöjuttuja, ja yrittänyt kuvitella vauvaa tytöksi, mutta edelleenkin minulla on vahva tunne, että tulokas on poika.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten raskaana ollessani olin varma että tyttö tulee, alitajuisesti kokoajan mielsin vauvan tytöksi ja kuvittelin "hörhelöissä" jne. kaikki vielä sanoi, että pahoinvointikin viittasi tyttöön. tokassa ultrassa sitten selvisi, että poika on tulossa. oli kyllä hassua muuttaa ajatukset yhtäkkiä poikaan. no onneksi ehtihän siinä ennen synnytystä alkaa mieltämään vauvan pojaksi, ja ihana poikahan sieltä sitten tulikin!

Nyt oon taas raskaana, enkä tällä kertaa "tunteile" yhtään, että kumpi on tulossa. odottelen suosiolla sitä ultraa!

Vierailija
2/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ekassa raskaudessa tosi vahva tunne että tyttö tulee ja niin ultra sanoikin että tyttö tulee ja paikkansa piti. Nyt tokassa raskaudessa en kyllä osannut sanoa mítään tuntemuksista. Toivoin poikaa mutta ei yhtään ollut selkeää oloa kumpi olisi. Poika on tulossa tällä kertaa. Mut se tyttö-olo oli kyllä selkeä ja mun miehelläkin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta kaikkein vahvimmat "tuntemukset" (olisin varmaan pökertnyt jos se olis sittenkin ollut poika, vaikka edes ultrassa ei suostunut sen vertaa filmattavaksi et ois päässyt arvailemaan... :D)

Joka kerta osunut oikeaan. Tiedä häntä sitten onko ollut vaan tuuria...

Vierailija
4/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa raskauksissa ollut vahva tunne, että poika tulee. En sitten tiedä, mikä on tunnetta ja mikä toivetta, koska ainakin esikoisesta toivoin poikaa. Ja ehkä tästä kakkosestakin, vaikka usein mietin, että tyttökin olisi kiva.

T. Kahden pienen pojan äiti

Vierailija
5/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymän jälkeen kesti muutaman viikon, ennen kuin oikeasti pääsin ajatuksesta eroon (poika siis tuli). Tokasta ei mitään erityisiä tuntemuksia ja sukupuoli selvisikin ultrassa.

Vierailija
6/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudesta tuli tyttö, jota en osannut arvioida kumpi tulee mutta seuraava raskaus oli sen verran erilainen että alusta saakka "tiesin" vauvan olevan poika ja poikahan sieltä tulla tupsahti

Vierailija
7/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista olen kuullut ultrassa, että tyttöä lääkäri veikkaisi tulevaksi. Silti poikatunne on jatkunut vahvana.

Tyttö kuitenkin tullut molemmilla kerroilla ja molemmissa raskauksissa olen toivonutkin tyttöä aivan valtavasti. Että oma "poikatunteeni" on kai ollut vain itsensä psyykkaamista siihen hieman epätoivotumpaan sukupuoleen.

Vierailija
8/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta oli pienoinen poikatunne, joka vahvistui loppua kohden ja poika tuli. Ultrissa ei sukupuolta haluttu saada selville.

Vierailija
9/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. ja 3. poikia; ne tiesin aika aikaisin olevan poikia... Hermo ei itsellä kestä niitä poikahormoneja?? Raskaudet siis totaalisen eri tuntuiset kuin tyttöraskaus.

Vierailija
10/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voisiko enemmän sanoa niin, että jo ennen raskautta tiesin, että mun eka lapsi on poika. Ja niin siis oli. Seuraavassa raskaudessa pahoinvointia oli vähemmän, niin arvasin, että on tyttö ja oli, kolmas oli samanlainen, niin uskoin tytön tulevan, ja tuli, neljännessä pahoinvointi oli taas niin paljon rankempaa, että olin varma, että on poika, niin kuin olikin...

Vierailija
11/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika tuli

Vierailija
12/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika tuli. Toisesta poikatunne, ja vaikka lääkäri vahingossa ultrassa paljasti, että tyttö tulee (ei oltaisi haluttu tietää), jotenkin sivuutettiin se, ja kuviteltiin, että poika tulee. No, tyttöhän tuo meidän nuorimmainen on ;) Kun oli yksi poika, ei varmaan jotenkin osattu kuvitella meille tyttöä...

Vierailija
13/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osunut oikeaan.

nyt olen jo vaatteitakin ostanut tunteen mukaan, vaikka viikkojakaan ei ole edes 20.

Vierailija
14/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vahva tunne vauvan sukupuolesta, ja oikein tunsin. Kolmannen kanssa olin täysin varma, että hän on tyttö ja olin aivan ällikällä lyöty kun sainkin syliini pojan. Joskin jos valita olisi voinut, olisin pojan halunnutkin, joten mitään pettymystä asiassa ei ollut.

Vierailija
15/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on poika. Koko raskauden ajan vahva tunne. Tyttö tuli.

Vierailija
16/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena tyttö, poika ja tyttö. Tunne sukupuolesta on ollut tosi vahva jo aika raskauden alusta asti. :)

Vierailija
17/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko ajan tunne että tyttö se on, ja tyttö tuli. Kuulemma 72 % näistä äitien sukupuolituntemuksista menee oikein - jos siis on visio siitä mitä sukupuolta lapsi on, ei jos on vaan veikkaus ilman tuntemusta.

Vierailija
18/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahva tunne, kumpi tulee. Joskus mietin ihan oikein että saisin tytön ja se tuntui _todella_vieraalta ajatukselta ei tuntunut yhtään omalta jutulta jotenkin. Kaksi poikaa siis on ja molemmat "tiesin"

Vierailija
19/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta arvasin oikein, mutta sen jälkeen on mennyt kaksi kertaa kunnolla pieleen.

Tiedän myös tapauksia, joissa lapselle on äidin tunteen perusteella osteltu vaatteita tiettyä sukupuolta varten, ja sitten lapsi on ekat puoli vuotta kulkenut vaaleanpunaisissa, kun olikin poika.

Vierailija
20/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika tuli. Toisesta ei juurikaan tunnette, ainoastaa toive tytöstä. Tuli tyttö. Nyt odotan kolmatta. Testin teosta asti erittäin vahva tunne tytöstä, mutta... ultra näytti poikaa. En usko sitä vieläkään ja tunne tytöstä on edelleen hyvin vahva. Saas nähdä kuinka käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän