FB, raskauskuva proffaan
Oletko laittanut Facebookiin kuvaa jossa näkyy vauvavatsasi? Millä viikolla laitoit kuvan näkyviin?
Rv. 14 menossa ja taidan laitta kuvan sinne. Varmaan pari tietää kavereistani, että olen raskaana.
Kommentit (10)
ja en odota esikoistani, mutta kyllä olen asiasta fb:ssa jo tiedottanut :D
ole FB:ssä maininnut ja nyt olen rv 19. Ja täällä on kyseessä se esikoinen. En siitäkään huolimatta ole nähnyt tarpeelliseksi asiasta näin varhain ilmoitella FB:ssä. Ehkä sitten vois mainita, kun äitiysloma alkaa :)
ehen, kolmas raskaus meneillään. : ) Olen vain niin iloinen tästä.
mitään. rv 17 meneillään. Taidan odottaa esikoistasi? ;)
Mäkin odotan kolmatta ja samalla innolla kuin aikanani esikoista! Kyllä mäkin jossain vaiheessa fb:ssa mainitsen asiasta. Olisi hassua olla mainitsematta kavereille olevansa raskaana! :-D
Mulla on siel kavereina vaikka ketä tuttuja elämän varrelta, en kyl niiden kaa oo yhteyksissä. En tosiaan laittais kuvaa vauvavatsasta, etenkään varhaisilla viikoilla, typerää vaan. Ketään muuta ei kiinnosta vatsan koko, vanhempia itseään vaan :-)
tietää siitä ihan livenä, jotenkin toi virtuaaliystävien maailma on niin eri, siellähän just kerrotaan asioita niille lapsuuden luokkakavereille, joista ei ite olla edes oikeasti kiinnostuneita, mutta joiden kuvitellaan olevan kiinnostuneita itsestä. Olis ikävä, jos oikeat kaverit niputettais samaan joukkoon tärkeiden asioiden kertomisessa
FB:ssä. Toinen lapsi kyseessä jos sillä nyt on väliä.
tietää siitä ihan livenä, jotenkin toi virtuaaliystävien maailma on niin eri, siellähän just kerrotaan asioita niille lapsuuden luokkakavereille, joista ei ite olla edes oikeasti kiinnostuneita, mutta joiden kuvitellaan olevan kiinnostuneita itsestä. Olis ikävä, jos oikeat kaverit niputettais samaan joukkoon tärkeiden asioiden kertomisessa
Itse en ymmärrä, miksi siellä pitää olla kavereina just niitä vuosikymmenten takaa olevia tutun tuttuja, kenene elämä ei kiinnosta pätkän vertaa. Itselläni parikymmentä fb-kamua ja kiinnostunut heidän jokaisen asioista.
Sitten itse aiheeseen: odotan kolmatta ja julkistin asian kavereilleni fb:ssä np-ultran jälkeen. Massukuvia en ole ajatellut profiiliin laittaa, mutta ideana ihan kiva.
mitään. rv 17 meneillään. Taidan odottaa esikoistasi? ;)