Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeaa vuotoa ja vatsakipuja

Vierailija
21.02.2010 |

Mikähän mulla on vikana?

Kuukautiset on aina ollut säännölliset. Nyt on viikko menkkojen loppumisesta ja vatsaa alkoi koskea ihan kuin menkat alkaisi. Eilen illalla tuli vähän ruskeaa verensekaista vuotoa. Yön aikana oli tullut vähän lisää mutta sitten loppui. Tämän päivän aikana ei ole tullut mitään mutta alavatsaan koskee vielä.

Seksiä oli miehen kanssa viimeksi toissapäivänä, eli päivää ennenkuin kivut alkoivat. Canesten-kuurilla hoidin n. 3 viikkoa sitten hiivatulehduksen. Ehkäisyä ei ole käytössä.

Osaako joku auttaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla tuli vielä verensekaista limaa. Vähän kuin vaaleanpunaista valkovuotoa. Illalla oli alavatsassa kipuja jotka jatkuvat vielä tänään.

Vierailija
2/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mies ollut 5 v eikä ole pettänyt. enkä minäkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakipua ei olllut mutta ei selvinnyt mikä oli. Tosin teininä minulla oli klamydia ja juuri nuo oireet. Eikä munkaa poikaystävä ollu silloin pettänyt ;)

Vierailija
4/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireettomana. Ja lääkäriin kannattaa hakeutua, klamydia kun voi aiheuttaa pitkäaikaisena sen, että munasarjat tukkeutuvat ja näin ollen et voi koskaan saada lapsia. Että äkkiä nyt vaan sinne lääkäriin.

Vierailija
5/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin suojaamattomassa seksissä sellaisen henkilön kanssa jolla on klamydia? sehän on seksitauti.

Vierailija
6/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä olen mieheni ensimmäinen seksikumppani. Samoin mieheni on minun ensimmäinen.

Vierailija
7/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingoittaa munatorvia ja aiheuttaa lapsettomuutta. Meillä taas on 2 lasta.

Vierailija
8/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Eihän se sun miehes ole varmasti pettänyt, mutta oireet on samat kuin klamydiassa niin käy nyt edes tarkistamassa.

Vierailija
9/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet ovat tuollaiset, niin kannattaa sinne lääkärille mennä tutkimuksiin. Siellähän se asia selviää.

Vierailija
10/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oireille olla muuta selitystä? Luin että klamydian oireet on kipua virtsatessa, tihentynyttä virtsaamistarvetta ja lisääntynyttä valkovuotoa. Klamydia voi aiheuttaa myös sisäsynnytinelinten tulehduksen, joka oireita ovat alavatsakipu, kuukautisvuotohäiriöt ja lämmönnousu.

Eiköhän tuo tauti olisi huomattu raskauksieni aikana jos se olisi ollut? Viimeksi raskaana 2007.

Vierailija
11/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu enemmän vasemmalla puolella

Vierailija
12/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän ne nyt sunnuntaina ketään ota vastaan!

Heti huomenna soitan tietenkin

Vierailija
13/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi klamydia olla, vaikka oireet ovatkin aivan samat. Turhaan täällä asiaa kyselet, jos vastaukset ovat mielestäsi "vääriä".

Vierailija
14/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano voiko olla klamydia?

Olen mieheni ensimmäinen seksikumppani

Mieheni on minun ensimmäinen seksikumppani

En ole koskaan pettänyt miestäni

Mieheni ei ole koskaan pettänyt minua

Voiko olla synnynnäinen?

Miehen sisaruksilla/vanhemmilla ei ole ollut

Omilla sisaruksillani/vanhemmilla ei ole ollut

VOI olla klamydia siinä tapauksessa että se tarttuu vessanpöntöstä :D.

Eli tämä ei siis voi olla muuta kuin klamydia?

Vierailija
15/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta sitten ja kaikki oli normaalia

Vierailija
16/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin tulehdus

Vierailija
17/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtutulehdus?

Vierailija
18/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä ole välttämättä oireena kuin lievää kirvelyä virtsatessa, kuten minulla nuoruudessani... eikä mitään muita oireita.

Luultavasti ap:llä on joku bakteeriperäinen emätintulehdus, ei kummempaa. Käy hakemassa antibioottikuuri, niin tokenee.

Täällä porukan mielestä aina on joku sukupuolitauti, kaikki on pettäny kaikkia ja jokainen saa keskenmenon....

Vierailija
19/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset tavallaan pitkittyivat juuri tuollaisella ruskealla röhnällä. Vähän outoa hajua ja aina vatsa turvoksissa.

Sain gyneltä flagyl kuurin ja kaikki nyt ok. Oli jokin tulehdus. Voi tulla tampooneista tmv.

hoidata vaan pois. Äläkä pelkää pahinta.

Vierailija
20/26 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap kysyi, mikä voisi olla vialla, mutta ei mene lääkäriin asiantuntijan luokse. Hänen kuvailemansa oireet myös sopivat täysin kyseiseen sukupuolitautiin, joten tietenkin sitä mahdollisuutta ehdotettiin. Ja kun perusteena kyseisen tartunnan mahdottomuudelle on se, ettei kumpikaan ole ollut kenenkään muun kanssa koskaan, tulee kyllä ainakin minulle kuva mahdottoman sinisilmäisestä ihmisestä. Kaikki ei kuitenkaan ole aina sitä, miltä annetaan näyttää. Mutta hienoa, jos näin todella on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan