Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivoisitko uimahalleihin suihkukoppeja?

Vierailija
20.02.2010 |

Minä toivon. Minä en käy uimahalleissa sillä minua häiritsee että joku näkee minut alasti. Kun kyse on vielä pienemmästä paikkakunnasta niin tuttuja tulee vastaan varmasti. Uimapuvussa näyttäytyminenkin tekee välillä tiukkaa, mutta onneksi pääsee nopsaan veteen "piiloon". Varmasti kävisin uimassa paljon useammin jos uimahalleissa olisi suihkukopit.

Ja joo, minulle on jäänyt kolmesta lapsesta ruma ryppyinen löllykkävatsa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niissä bideet.

Tuosta peseytymisestä olen huomannut, että moni nainen vain kastelee itsensä pikaisesti suihkussa ennen uimaan menoa, kaikki p****kat menee altaaseen.

Ja sitten täytyy lisätä myrkkyä (klooria) uimaveteen että pöpöt kuolisivat.

Vierailija
22/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta peseytymisestä olen huomannut, että moni nainen vain kastelee itsensä pikaisesti suihkussa ennen uimaan menoa, kaikki p****kat menee altaaseen.

Ja sitten täytyy lisätä myrkkyä (klooria) uimaveteen että pöpöt kuolisivat.

Jos olisi edes väliseiniä niin olisi kivempi peseytyä. Mutta enpä viitti siinä kaikkien katseiden edessä alkaa sen tarkemmin ronklata alapäätäni saippualla. Eli pelkäksi hätäiseksi suihkutteliseksi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin kaupungin jokaisessa neljässä uimahallissa puolet suihkuista on ovellisissa kopeissa. Ovat sen verran tilavia että sinne mahtuu hyvin peseytymään myös lasten kanssa. Pukukopeissa sama juttu, eli vaatteet voi vaihtaa lukollisessa pukukopissa.

Vierailija
24/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy uimahalleissa, koska en halua hillua alasti muiden kanssa. En vain halua, koen oloni hyvin epämiellyttäväksi.

Nykyään kun joka puolella suojellaan lapsia ja napapaidatkin ovat "pannassa", niin sitten vieraat aikuiset ja vieraat lapset pakotetaan alasti samaan tilaan. Outoa.

En sauno enkä peseydy tuttujenkaan kanssa, enkä edes oman perheen. HAluan käydä pesulla yksin ja rauhassa.

En siis käy uimassa.

Vierailija
25/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne traumat siirretään sukupolvelta toiselle. Ihmisruumis on kaunis asia.

Vierailija
26/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiilien pelossa, niin kuinka annatte lastenne olla uimahallissa alasti mahdollisten pedarien silmien alla?????

Vierailija
27/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiilien pelossa, niin kuinka annatte lastenne olla uimahallissa alasti mahdollisten pedarien silmien alla?????

kun ei ole oikein vaihtoehtoa, jos haluaa uida...

Mitenkäs keksit pedofiilit muuten tähän ekskusteluun yhdistää? Olet kyllä aika luova.

Vierailija
28/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole juuri muitakaan paikkoja, missä vieraita lapsia voi katsella alasti ihan luvan kanssa.

Näitä hirviöitä kun tähän maailmaan mahtuu.

29

Vierailija
29/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy hallissa juuri siksi mun mielestä suihkussa käynti on niin intiimiä et sen ai tarvitse tapahtua kuin vitriinissä..

Vierailija
30/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuntuu että suihkuseinä on vielä vastapäätä sitä ovea josta tilaan saavutaan pukukopeilta. Siinä on sit kaikki pesee itseään rivissä ehtimättä edes juosta piiloon jos sieltä tuleekin se hyväkroppainen tuttava jota moikkaan kaupassa :(.

Vierailija
31/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä vehjettä ja persvakoo toisten edessä.

Vierailija
32/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten muissa maissa pesutilat avoimia samalla lailla kuin Suomessa?

Ainaskin useassa Keski-Euroopan maassa missä olen käynyt uimahallissa on ollut pukukopit jossa voi vaihtaa vaatteet ja sitten on erilliset lukolliset kaapit. Suihkuissa on aina ollut ainaskin väliseinät. Nekin on musta parempi kun ei mitään.

Eli ei ole väliseiniä tai suihkukoppeja, ja englanti jos mikä on konservatiivinen maa :) ,tosin siellä saunaan ei saa mennä alasti, PITÄÄ olla uikkarit päällä, ei siellä kyllä lämpöäkään oo kuin muutama kymmenen astetta. Ja raskaana ei mitään asiaa saunan puolelle, mut on kerran tultu poistamaan uimahallin saunasta koska olin raskaana :O tokasin niille että hei meikäläinen on tyyliin syntynyt saunassa ;).

Mutta alkuperäseen kysymykseen sen verran että ei mua ainakaan häiritse nää uimahaliien pesu- ja pukeutumistilat. Enkö todellakaan oo mikään miss universum :D

Vierailija
33/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti siis anoman ENKÄ, eikä enkö :D

Vierailija
34/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten mene uimahalliin alastomuuden vuoksi. Suihku- ja pukukopit todellakin auttaisivat asiaa. Mutta kaipa se on tärkeintä, että paikat on helppo siivota, niin ei ajatella ihmisten mukavuutta lainkaan...

Jotenkin mukava kyllä kuulla, että on muitakin samoin ajattelevia.

Vierailija
35/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen tyttöni on samanlainen. Hänelle koulun liikuntatuntien yhteispesut ovat kammotus ja tekee kaikkensa päästäkseen pois sieltä. Opettajan mielestä peseytyminen on tärkeää. No ei tyttö peseytymistä vastustakaan vaan sitä, että joutuu olemaan muiden edessä alasti.

Vanhin ja nuorin ei ujostele.

Vierailija
36/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaupoissa olisi miesten ja naisten sovituskopit eikä olisi ovia. Kyllä kummasti karisisi sovitusinnokkuus vaikkei tarvitsi olla edes alasti. Todennäköisesti niitä käyttäisivät lähinnä ne jotka kokevat omaavansa liki täydellisen kropan.

Inhosin näitä, enkä koskaan käynyt kaupoissa joissa huomasin olevan tällaisen. Siis iso huone. jossa peilejä, joissa ihmiset sovittivat vaatteita. Tosi kiva kun ei esim. housut mahtuneetkaan polvia ylemmäs :)

on sitten tasan yksi tämmöinen kauppa tullut vastaan ja sekin oli hääpukukauppa!!!

37/37 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Taru H.