Toivoisitko uimahalleihin suihkukoppeja?
Minä toivon. Minä en käy uimahalleissa sillä minua häiritsee että joku näkee minut alasti. Kun kyse on vielä pienemmästä paikkakunnasta niin tuttuja tulee vastaan varmasti. Uimapuvussa näyttäytyminenkin tekee välillä tiukkaa, mutta onneksi pääsee nopsaan veteen "piiloon". Varmasti kävisin uimassa paljon useammin jos uimahalleissa olisi suihkukopit.
Ja joo, minulle on jäänyt kolmesta lapsesta ruma ryppyinen löllykkävatsa.
Kommentit (37)
Tuosta peseytymisestä olen huomannut, että moni nainen vain kastelee itsensä pikaisesti suihkussa ennen uimaan menoa, kaikki p****kat menee altaaseen.
Ja sitten täytyy lisätä myrkkyä (klooria) uimaveteen että pöpöt kuolisivat.
Jos olisi edes väliseiniä niin olisi kivempi peseytyä. Mutta enpä viitti siinä kaikkien katseiden edessä alkaa sen tarkemmin ronklata alapäätäni saippualla. Eli pelkäksi hätäiseksi suihkutteliseksi menee.
Täällä ainakin kaupungin jokaisessa neljässä uimahallissa puolet suihkuista on ovellisissa kopeissa. Ovat sen verran tilavia että sinne mahtuu hyvin peseytymään myös lasten kanssa. Pukukopeissa sama juttu, eli vaatteet voi vaihtaa lukollisessa pukukopissa.
Mä en käy uimahalleissa, koska en halua hillua alasti muiden kanssa. En vain halua, koen oloni hyvin epämiellyttäväksi.
Nykyään kun joka puolella suojellaan lapsia ja napapaidatkin ovat "pannassa", niin sitten vieraat aikuiset ja vieraat lapset pakotetaan alasti samaan tilaan. Outoa.
En sauno enkä peseydy tuttujenkaan kanssa, enkä edes oman perheen. HAluan käydä pesulla yksin ja rauhassa.
En siis käy uimassa.
Näin ne traumat siirretään sukupolvelta toiselle. Ihmisruumis on kaunis asia.
pedofiilien pelossa, niin kuinka annatte lastenne olla uimahallissa alasti mahdollisten pedarien silmien alla?????
pedofiilien pelossa, niin kuinka annatte lastenne olla uimahallissa alasti mahdollisten pedarien silmien alla?????
kun ei ole oikein vaihtoehtoa, jos haluaa uida...
Mitenkäs keksit pedofiilit muuten tähän ekskusteluun yhdistää? Olet kyllä aika luova.
koska ei ole juuri muitakaan paikkoja, missä vieraita lapsia voi katsella alasti ihan luvan kanssa.
Näitä hirviöitä kun tähän maailmaan mahtuu.
29
en käy hallissa juuri siksi mun mielestä suihkussa käynti on niin intiimiä et sen ai tarvitse tapahtua kuin vitriinissä..
Usein tuntuu että suihkuseinä on vielä vastapäätä sitä ovea josta tilaan saavutaan pukukopeilta. Siinä on sit kaikki pesee itseään rivissä ehtimättä edes juosta piiloon jos sieltä tuleekin se hyväkroppainen tuttava jota moikkaan kaupassa :(.
pestä vehjettä ja persvakoo toisten edessä.
muuten muissa maissa pesutilat avoimia samalla lailla kuin Suomessa?
Ainaskin useassa Keski-Euroopan maassa missä olen käynyt uimahallissa on ollut pukukopit jossa voi vaihtaa vaatteet ja sitten on erilliset lukolliset kaapit. Suihkuissa on aina ollut ainaskin väliseinät. Nekin on musta parempi kun ei mitään.
Eli ei ole väliseiniä tai suihkukoppeja, ja englanti jos mikä on konservatiivinen maa :) ,tosin siellä saunaan ei saa mennä alasti, PITÄÄ olla uikkarit päällä, ei siellä kyllä lämpöäkään oo kuin muutama kymmenen astetta. Ja raskaana ei mitään asiaa saunan puolelle, mut on kerran tultu poistamaan uimahallin saunasta koska olin raskaana :O tokasin niille että hei meikäläinen on tyyliin syntynyt saunassa ;).
Mutta alkuperäseen kysymykseen sen verran että ei mua ainakaan häiritse nää uimahaliien pesu- ja pukeutumistilat. Enkö todellakaan oo mikään miss universum :D
piti siis anoman ENKÄ, eikä enkö :D
etten mene uimahalliin alastomuuden vuoksi. Suihku- ja pukukopit todellakin auttaisivat asiaa. Mutta kaipa se on tärkeintä, että paikat on helppo siivota, niin ei ajatella ihmisten mukavuutta lainkaan...
Jotenkin mukava kyllä kuulla, että on muitakin samoin ajattelevia.
Keskimmäinen tyttöni on samanlainen. Hänelle koulun liikuntatuntien yhteispesut ovat kammotus ja tekee kaikkensa päästäkseen pois sieltä. Opettajan mielestä peseytyminen on tärkeää. No ei tyttö peseytymistä vastustakaan vaan sitä, että joutuu olemaan muiden edessä alasti.
Vanhin ja nuorin ei ujostele.
jos kaupoissa olisi miesten ja naisten sovituskopit eikä olisi ovia. Kyllä kummasti karisisi sovitusinnokkuus vaikkei tarvitsi olla edes alasti. Todennäköisesti niitä käyttäisivät lähinnä ne jotka kokevat omaavansa liki täydellisen kropan.
Inhosin näitä, enkä koskaan käynyt kaupoissa joissa huomasin olevan tällaisen. Siis iso huone. jossa peilejä, joissa ihmiset sovittivat vaatteita. Tosi kiva kun ei esim. housut mahtuneetkaan polvia ylemmäs :)
on sitten tasan yksi tämmöinen kauppa tullut vastaan ja sekin oli hääpukukauppa!!!
onhan niissä bideet.
Tuosta peseytymisestä olen huomannut, että moni nainen vain kastelee itsensä pikaisesti suihkussa ennen uimaan menoa, kaikki p****kat menee altaaseen.
Ja sitten täytyy lisätä myrkkyä (klooria) uimaveteen että pöpöt kuolisivat.