Aargh noi sisäänpäin kasvaneet karvat alapäässä!
Mitä te teette niille? Joka sheivauksen jälkeen odotettavissa heti kohta kutinaa, näppylöitä ja ankaraa sisäänpäin kasvaneiden yksilöiden nyppimistä.
Hygienia pitäisi olla kunnossa, kuorin kerran pari viikkoon ja sheivauksen jälkeen laitan vähän rasvaa.
Apua! En jaksa enää olla nainen :@@@
Kommentit (14)
varmaan antaisinkin vain olla jos se tuhero ei heti olisi niin mahtava.
Eikö täällä kukaan kärsi kuin minä : ( Missä te ootte siskot, vastaaja nro 1 aiheutti pahaa närästystä.
ap
Mutta ei osaa itsekään auttaa kutinaa.
kaamea vaiva ja välillä kipeäkin. Haarukset loistavat tulipunaisena ja kutiaa hemmetisti.
olen harkinnut laseria karvojen poistoon. Onko kokemuksia?
Mikset vain siisti eli lyhennä eli saksi sitä tuheroa?
tarkastella, onko sisäänkasvaneita karvoja. riemastun jos löydän sellaisen, puristelen oikein hartaumuksella ja ihastelen miten se kova pallukka tulee ulos! mikä kuivanut rasvatuppo onkaan :) !
noi on kyllä ihan vaan mustapäivä. karvaa ei saa puristamalla pois, se pitää nypätä. ihon rasva kun tukkii huokosen niin siitä tulee kova rasvamöykky, minkä saa puristettua. hygieniassasi on siis toivomista :(
mulla ainakin karvoitus alkaa noin puolesta reidestä ja jatkuu liki napaan! että saksi siinä sit....???
kauhea sänki on kokoajan vaikka ajaisin nyt niin tunnin päästä on jo piikkisänki!
hermot menee.
t. tosi tuuheatukkainen karvapää
Se on ällöttävä, mulla oli näitä vuosi sitten,hyi. Käytin Silk roll-on , taisi olla joku suomalaisen luonnontuote ( Silé Cosmetics) happokuorinan tyylinen juttu,ja lopuksi karva tuli itsestään ulos ihon alta.
Minä ainakin kulotan joka kevät karvat veks.
Mä vaan ajan pois, vähän kuin partakoneella. Ei ota kokonaan pois.
Olen vaalea, tuhero on myös vaalea.
Ihan tarpeeksi siisti on
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan ajan pois, vähän kuin partakoneella. Ei ota kokonaan pois.
Olen vaalea, tuhero on myös vaalea.
Ihan tarpeeksi siisti on
Uuuuuuh..
mä taas tykkään niistä!!!! on niin nautinnollista lojua kylpyammeessa ja tarkastella, onko sisäänkasvaneita karvoja. riemastun jos löydän sellaisen, puristelen oikein hartaumuksella ja ihastelen miten se kova pallukka tulee ulos! mikä kuivanut rasvatuppo onkaan :) oikein odotan että niitä tulisi taas! viimeksi löysin kaksi! alkuviikosta. oi sitä riemua kun sain puristaa ne hitaasti ulos!