Tradenomi tuuliajolla, ehdottakaa mulle uutta uraa! :D
Olen koulutukseltani tradenomi ja tehnyt toimistotöitä melkein 10 vuotta. Äidiksi tulon jälkeen näen asiat eri tavalla. En halua enää kököttää toimistossa pyörittämässä paperia. Mitä mä ryhtyisin tekemään / opiskelemaan? Palkallakaan ei ole niin väliä, kunhan vaan löytäisin työn/alan mistä nautin.
Haluaisin työssäni ainakin käyttää älyäni, ratkoa ongelmia, kohdata ihmisiä, auttaa ihmisiä, tehdä paljon töitä.... Hmmm. Vaikeeta!
Kommentit (9)
Haluaisin työssäni ainakin käyttää älyäni, ratkoa ongelmia, kohdata ihmisiä, auttaa ihmisiä, tehdä paljon töitä.... Hmmm. Vaikeeta!
Sosiaali- tai terveysala? Lasten tai vanhusten
hoito? Psykologi tai sosiaalipsykologi? Politiikka? Työnohjaus tai life coaching?
Millainen lukupää ja todistukset sulla on?
Hyvä lukupää, tradenomitodistuksen keskiarvo yli 4 (asteikolla 1-5)
ap
Vaihtoehtoja riittää Sosiaali- tai terveysala? Lasten tai vanhusten
hoito? Psykologi tai sosiaalipsykologi? Politiikka? Työnohjaus tai life coaching?
Sosiaali- ja terveysala kiinnostaa tosi paljon. Itseasiassa politiikkakin olisi varteenotettava! :D On tämä nyt kun vanhoilla päivillä (34 v) pitää lähteä elämää mullistamaan... Mutta en vaan pysty enää toimistossa kökkimään. Ajatuskin tekee pahaa.
ap
Lähinnä tarkoitin lukion keskiarvoa ja ylioppilastodistusta.
Pääsin ammatillisesta koulutuksesta suoraan ammattikorkeaan lukemaan tradenomiksi, mutta siis aina ollut hyvät arvosanat lukuaineissa.
Sosiaali- ja terveysala kiinnostaa tosi paljon. Itseasiassa politiikkakin olisi varteenotettava! :D On tämä nyt kun vanhoilla päivillä (34 v) pitää lähteä elämää mullistamaan...
No hei, parempi se on alaa vaihtaa kuin olla onnettomana vanhalla alalla! Terveisin se noita sosiaali- ym. juttuja ehdotellut, 31 v., just päätynyt itse politiikka-alalle ;)
Alkoi kiinnostamaan. Onko ketään kyseisillä aloilla työskenteleviä paikalla?
ap
2 lapsen jälkeen ihan samanlaiset ajatukset kuin sulla. Olen miettinyt opiskelua uudelleen, mutta tällä hetkellä kiehtoisi vaihtaa "assarin" tehtäviin muualle kuin kaupalliselle alalle ja lähteä siitä etenemään.
Yks hyvä paikka olis kiikarissa (tai haaveissa...) mutta siitä en kyllä kerro.
Minkä puolen tradenomi olet?
pääaineena oli taloushallinto. *blääh näin jälkikäteen* :/
ap
lähde asiakaspalvelutehtäviin! Siis vaativiin sellaisiin.