Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies Amerikassa työreissulla, mitä toivon tuliaisiksi?

Vierailija
20.02.2010 |

En itse ole koskaan käynyt, joten vaikea pyytää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

barbecue-kastiketta, kirsikkakokista, vaahtokarkkeja... :D

(mm. makuunista ja cittarista ollaa ostettu, saa myös vaniljan makuistakin) ja se (ne) on musta ihan yöks!!! mies kyl tykkää...

Vierailija
22/26 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita (Abercrombie, Boss, RL, Tommy H, Guess, A/X...) Crestin white strips- hampaiden vaalentajaa Cliniquen meikkejä Ruokakaupasta kaikkea "hauskaa" macaroni&cheese, PopTarts, kaurapuuroa jossa brown sugar, erikoisia sipseja, karkkeja (Reeses peanut butter cups, Butterfingers, jne.) Lehtiä, leluja (ihan murto-osa Suomen hinnoista jos hakee vaikka WalMartista)... Olisinpa siella.

mutta kumma kylla en ole tarvinnut mitaan yllaolevista kamoista. Kerran olen kaynyt talla viikolla kaupassa, ostin kymmenen kirjaa $4.99each. Riittaa vahaksi aikaa lukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ostamaan vaatteita itsellenne? Varsinkin kun suomen koot ja jenkkikoot on muutenkin niin erilaisia?

tai että toisi kengät ilman että kokeilette niitä?

Bath & Body Worksin "vaahtosaippuat" on sellaisia, joista lapset tykkää meillä

mun mies on jenkki ja tuonu mulle useammat kengät :D -love them- tuliaisiks ja itseasiassa miehelläni on paljon parempi maku kuin minulla= urpojunttiperämetsäsuomalaisella. =0

Vierailija
24/26 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko nimi ollut Agricola sai Suomesta jo 80-luvulla :D

barbecue-kastiketta, kirsikkakokista, vaahtokarkkeja... :D

(mm. makuunista ja cittarista ollaa ostettu, saa myös vaniljan makuistakin) ja se (ne) on musta ihan yöks!!! mies kyl tykkää...

Vierailija
25/26 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaatteita (Abercrombie, Boss, RL, Tommy H, Guess, A/X...)

Crestin white strips- hampaiden vaalentajaa

Cliniquen meikkejä

Ruokakaupasta kaikkea "hauskaa" macaroni&cheese, PopTarts, kaurapuuroa jossa brown sugar, erikoisia sipseja, karkkeja (Reeses peanut butter cups, Butterfingers, jne.)

Lehtiä, leluja (ihan murto-osa Suomen hinnoista jos hakee vaikka WalMartista)...

Olisinpa siella.

Nämä ovat ihania ja onneksi niitä saa jo Suomesta.

Vierailija
26/26 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peanut butter M&Mseja, peanut butter Oreoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän