Mies Amerikassa työreissulla, mitä toivon tuliaisiksi?
En itse ole koskaan käynyt, joten vaikea pyytää.
Kommentit (26)
barbecue-kastiketta, kirsikkakokista, vaahtokarkkeja... :D
En itse ole koskaan käynyt, joten vaikea pyytää.
jos hän on lähellä missä outlet-kylä: esim.(mm.Maidenform-)rintsikat ilmaisia verrattuna suomeen (oon löytäny mm. 5xliivit=20$= n.sillo 13€), lompakot, unohtamatta -ah- merkkikenkiä; nehän ei siis maksa mitään meidän hintoihin verrattuna(pyörähdys Stockalla ja katot sieltä kalleimpia..).
Meikit & hajuvedet eurohinta= dollarihinta mitä mä oon verrannu.
Tsekkaa esim. IKEA.US niin huomaat: samat kamat siellä myynnissä kuin täällä...
Jos jotain mitä julkkiksilla niin tietty perussettiin kuuluu Victoria's secret alusvaatteet/yö/kotiasut... Niillä on myös tuoksu/bodylotion mikä on mun lemppari: dream angels. halpa ja kiva.
- Fuzzi Bunz vaippoja
- Levi's farkkuja lapsille
- Converse tennarit
- Nike tennarit
- Gap vaatteita
- Gymboree vaatteita
- Tommy Hilfiger vaatteita
- Polo Ralph Lauren vaatteita
- DKNY vaatteita
niin valkaiseva hammastahna. Ne on TODELLA valkaisevia, niitä vahvuuksia ei vissiin saa (euroopassa) suomessa myydä?? Niillä on myös valkaisuliuskoja -kyniä ym. esim. Walmartissa. Niitähän ei täällä saa lainkaan.
PeptoBismol ja Kaopectate mahakipuihin. Sarkylaakkeet. Ienvoidetta hampaita saavalle vauvalle. Staticguard suihketta poistamaan sahkoisyytta vatteista jne., jne.
Se, joka ihmetteli teidän toiveita
Mitä vain redkenin hiustuotteita :)
millaisia shoppailureissuja hän ehtii tehdä. Mulla on valitettavasti harvoin aikaa työmatkoilla tehdä ostoksia muuta kuin lentokentällä (toimistot/hotellit ei yleensä oo kauppojen vieressä), ja niissähän nyt valikoimat on melkeen samat joka puolella.
millaisia shoppailureissuja hän ehtii tehdä. Mulla on valitettavasti harvoin aikaa työmatkoilla tehdä ostoksia muuta kuin lentokentällä (toimistot/hotellit ei yleensä oo kauppojen vieressä), ja niissähän nyt valikoimat on melkeen samat joka puolella.
Ap.
vaatteita (Abercrombie, Boss, RL, Tommy H, Guess, A/X...)
Crestin white strips- hampaiden vaalentajaa
Cliniquen meikkejä
Ruokakaupasta kaikkea "hauskaa" macaroni&cheese, PopTarts, kaurapuuroa jossa brown sugar, erikoisia sipseja, karkkeja (Reeses peanut butter cups, Butterfingers, jne.)
Lehtiä, leluja (ihan murto-osa Suomen hinnoista jos hakee vaikka WalMartista)...
Olisinpa siella.
vaatteita (Abercrombie, Boss, RL, Tommy H, Guess, A/X...)
Crestin white strips- hampaiden vaalentajaa
Cliniquen meikkejä
Ruokakaupasta kaikkea "hauskaa" macaroni&cheese, PopTarts, kaurapuuroa jossa brown sugar, erikoisia sipseja, karkkeja (Reeses peanut butter cups, Butterfingers, jne.)
Lehtiä, leluja (ihan murto-osa Suomen hinnoista jos hakee vaikka WalMartista)...Olisinpa siella.
Sisustuslehtiä täytyy toivoa, kiitos vinkistä!!!!!!
Ap
Minä toivoisin Victoria's secret tuoksuja, lapselle Gap-vaatteita. Drugstoressakin saisi käydä ostoksilla. Ruokakaupassakin olisi miehen ehdittävä käymään. Karpille sieltä löytyy vaikka millaista herkkua. Hmm, kai se valkaiseva hammastahnakin täytyisi kokeilla.
miehen ostamaan vaatteita itsellenne? Varsinkin kun suomen koot ja jenkkikoot on muutenkin niin erilaisia?
tai että toisi kengät ilman että kokeilette niitä?
Bath & Body Worksin "vaahtosaippuat" on sellaisia, joista lapset tykkää meillä
ainakin goldschlager (alkoholia), planters pahkinoita sellainen tooosi iso purkki, reese's pieces (original), ja jos tupakoisin niin ehdottomasti newport kartonki tai kaksi. Niin ja cascadian farm oat granola n. 5 pakettia, syon sita joka aamu :-p
Vaatteita kanssa toki, mutta mun on ihan pakko paasta itse valkaamaan niita en voi laittaa ketaan muuta asialle.
Tabasco Habanero kastiketta n. 20 purkkia (maksaa n. $1) ja Tabasco Chipotle kastiketta, me ei kylla selvita ilman naita. Walmartista saa kanssa kolmatta hyvaa hot saucea sen nimi on El Yucateco, ja sen pitaa olla just sita vihreeta ei punaista. NAM :-p
ainakin goldschlager (alkoholia), planters pahkinoita sellainen tooosi iso purkki, reese's pieces (original), ja jos tupakoisin niin ehdottomasti newport kartonki tai kaksi. Niin ja cascadian farm oat granola n. 5 pakettia, syon sita joka aamu :-p
Jos jotain mitä julkkiksilla niin tietty perussettiin kuuluu Victoria's secret alusvaatteet/yö/kotiasut... Niillä on myös tuoksu/bodylotion mikä on mun lemppari: dream angels. halpa ja kiva.
kyllä VS tuotteita löytyy varmasti jokaiselta, ei ole mitenkään erityisen kallis tai pelkästään julkkisten juttu. löytyy joka ostarilta niiden liike niin eiköhän ne ihan taviksetkin siellä shoppaile :)
miehen ostamaan vaatteita itsellenne? Varsinkin kun suomen koot ja jenkkikoot on muutenkin niin erilaisia?
tai että toisi kengät ilman että kokeilette niitä?
Kyllähän jos esim. haluaa Conversen tennarit itselleen, ja on niitä ollut ennenkin sitä tietää mikä koko on hyvä. So simple!!
Ovat tulossa jälleen muotiin... Lapsillekin löytyy hyvin kokoja jenkeistä.