Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri oli kuvannut parvekettani zoomilla ja valittanut isännöitsijälle, että

Vierailija
20.02.2010 |

meillä varmaan juodaan liikaa viinaa.

Isännöitsijä soitti eilen ja kertoi naureskellen naapurin valittaneen ja lähettäneen kuvan parvekkestamme, jossa näkyy yksi viinikanisteri.. Olemme onneksi isännöitsijän kanssa onneksi hyviä tuttuja.

Ottaa todella pattiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista herjaamista ja salakatselua?

Vierailija
2/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voisit viedä sille lahjaksi vaikka viinipullon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan provosoiko, vaikka mieli tekisi.

Vierailija
4/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla provosoitumatta ja olla menettämättä malttiani sillä sisälläni todellakin kiehuu. ap

Älkää vaan provosoiko, vaikka mieli tekisi.

Vierailija
5/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ilmoitus salakatselusta. Luulis et olis sen verran mediaa seurannu et nyt ainakin tietää sen olevan rikollista toimintaa. Poliisit säikyttää tollasen kunnolla kun viinikanisterikin pelottaa. Tekee sitä varmaan toisillekin.

Vierailija
6/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isännöitsijälle laittanut ihan kuvankin, niin tehän tässä olette vahvoilla. Poliisille vaan ilmoitusta tirkistelystä ja kotirauhan rikkomisesta, eiköhän kyttäysinto laimene. Jos isännöitsijä vielä on teidän puolella niin puhuu varmaan teidän puolesta. Onko laittanut valituksen kirjallisena kuvan kera, että teillä on siis mustaa valkealla mistä valittaa. Yhdestä viinipönikästä parvekkeella :)

Vierailija
7/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa sen, että naapuri alkaa kytätä, valittaa ja terrorisoida entistä enemmän? Tollasen sairaan tyypin kanssa kun joutuu riitoihin, voi edessä olla aikamoinen helvetti.

Itse enkä antaisin olla, jos valituksia ei tule lähiaikoina lisää. Vaikka toisten kuvaaminen tietysti väärin onkin.

Vierailija
8/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut meidän viettävän häiritsevää elämää. Lasten pulkatkin ovat pihalla väärässä paikassa. Lapset sotkevat rappukäytävän. Minä sen viestin mukaan makaan vaan ja juon viinaa (oli käyttänyt tätä sanaa). Lisäksi meillä käy kuulemma liikaa vieraita, jotka vaan ryyppäävät.

Ihmettelen vaan missähän ne vieraat ovat kun itse olen päivät töissä. Mummi asuu lähellä ja usein lapset menevät koulun jälkeen hänen luokseen tai mummi tulee meille tekemään välipalaa. Lapset tosiaankin leikkivät pihalla ja meillä käy melkein päivittäin lasten koulukavereita.

Onkohan mummi sitten se juoppo, joka meillä ramppaa?

Mulla menee oikeasti hermo mitä enemmän asiaa mietin.

Vierailija
9/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritseväksi asti. Kummallakin saattaa olla yksi ystävä. Itsekin käyvät koulun jälkeen ystäviensä luona tai sitten ovat pelkästään mummin kanssa. Eli mitään laumaa meillä ei päivittäin ramppaa. ap

Vierailija
10/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaiden kanssa ei auta käydä kilpasille, siinä ei järkikeinot päde ollenkan. Asia rupeaa vyörymään kuin lumipallo. Ole kuin et tietäisikään. Sovi isännöitsijän kanssa, että isännöitsijä ei kerro seuraavata aiheettomasta valituksesta teille ollenkaan.

Vierailija
11/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jos vaikka suunnittelee tekevänsä lapsilleni jotakin. Hirveää jos tämä tyyppi alkaa hallinnoimaan elämäämme. ap

Sairaiden kanssa ei auta käydä kilpasille, siinä ei järkikeinot päde ollenkan. Asia rupeaa vyörymään kuin lumipallo. Ole kuin et tietäisikään. Sovi isännöitsijän kanssa, että isännöitsijä ei kerro seuraavata aiheettomasta valituksesta teille ollenkaan.

Vierailija
12/13 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeelleni lapun, jota näkisi lukea vain sillä zoomilla, jolla naapurisi parvekettasi kuvasi että "Hanki elämä, kyylä"

Vierailija
13/13 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään voisi! Mulla räjähtäis pää tollasen kyttääjän kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän