Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin taas kerran potkaista äijän pihalle!

Vierailija
20.02.2010 |

Mikä on kun 40-v muuten ihan älykäs ihminen ei tajua että kotitöitä on AINA, kokoajan ja joka päivä? Jos ne tekee perheessä yksi ainoa henkilö oman täysipäivätyönsä päälle, niin niihin puutuu ja väsyy --> seksi ei voisi vähempää kiinnostaa siinä vaiheessa kun vihdoin viimein pääsee nukkumaan.

Mutta ei, mies kiukuttelee kun ei ole mielestään saanut tarpeeksi seksiä, ei tee senkään vertaa kuin muuten ja minä kiukuttelen kun kypsyttää vaan siivota, järjestää, laittaa ruokaa, siivota pöytää, täyttää ja tyhjentää asianpesukonetta, juosta kauppaan, laittaa pyykkiä koneeseen, narulle tai kaappiin, järkätä papereita jne. ARGHHHHH!

Kohta printtaan keittiön seinälle pilkuntarkat ohjeet siitä mitä tässä talossa on PAKKO tehdä. Vai olisiko vaan helpompaa erota, eläköön mies juuri sellaisessa läävässä kun haluaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei kukaan usko että toisen kotityölaiskuuteen voi vaan täysin kyllästyä.... Isovanhemmille olisi kova pala purtavaksi, vaikka ei kai sillä oikeasti olisi väliä.

Vierailija
2/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa teille miehen viikkorahoilla siivoaja ja osta teille pelkkiä eineksiä eli älä laita ruokaa. Katso millä viikolla alkaa kiinostaa ruuan laitto, jos vaikka tarjoat joka päivä Italianleipää ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eläisi vaikka vuoden italianleivällä.... häntä ei ruoka kerta kaikkiaan kiinnosta yhtään. Jos saisi, niin ostaisi lihapiirakoita joka toinen päivä ja joka toinen päivä unohtaisi syödä kokonaan....

Vierailija
4/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus miettinyt että mies vois palkata kotiin jonkun tekemään puolet kotitöistä! Ja tuo seksi asia meni just nappiin. Mulla ainakin halut kadonnut kun toinen vain istuu vapaa-aikansa netin äärellä ja samaan aikaan minä kirvaan keittiössä sotkujen kanssa!!!!!

Vierailija
5/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teettekö te kaikki muut kotityöt joko tasajaolla tai sitten itse, mutta valittamatta?

Vierailija
6/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa esim kaiken autoon ja veneeseen liittyvän, ja kyllä siinä aikaa menee, tosin se jakautuu eri lailla kuin säännöllisesti toistuvat kotityöt.

Vierailija
7/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee riitaa.

Vierailija
8/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa jos vaan jätät hommat tekemättä. Lapset nyt tietty on ruokittava, mutta jätä sinäkin likaiset astiat pöytään, et koske astianpesukoneeseen etkä pyykkeihin. Meillä appivanhemmat oli yksi kerta tulossa viikonlopuksi miehen kutsumina, sanoin etten jaksa vieraita, johon mies että eihän nyt isovanhemmista vaivaa ole. No ei tietenkään miehelle, joka ei tikkua ristiin laita. Sanoin että hoitakoon itse sitten vierailun, eli en koko viikolla siivonnut enkä tehnyt muitakaan hommia. Perjantai-iltana appivanhemmat tuli meille ennen kuin mies tuli töistä, sen ilmeestä jo näki miten sitä hävetti meidän sotkuinen läävä. Kolme lasta kun saa tavarat aika hujalleen kun jälkiä ei viikkoon kukaan ole siivonnut. Lauantaina sanoin miehelle että voisi laittaa ruoan sillä aikaa, kun mennään anopin ja lasten kanssa käymään ulkoilemassa, että kai hän on suunnitellut ostokset ja ruuat kuten oli sovittu. Lopulta mentiin ravintolaan koko porukka syömään, kun ei siitä tyhjästä jääkaapista paljon herkkuja pöytään revitä. Ärsyttää ukko vieläkin toisinaan, mutta jotain sentään tekee. Ei vaan tunnut oikeasti tajuavan, että mitään ei tapahdu jos ei sitä joku tee. Ja meillä se JOKU tuntuu aina olevan minä. Plääh.

Vierailija
9/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimäiset 7 vuotta.

Kunnes aloin miettiä asiaa tarkemmin. Oliko elämän tarkoitus se, että lattiat kiiltää ja kirjahyllyn jokainen koriste hinkataan joka päivä. Luutusin monta kertaa viikossa ja oikein kehuin, kuinka uhraudun ja imuroin ja hinkkaan ja puunaan ja minua ei kukaan kiitä.

Koti oli niin kiiltävä, että meinasin samalla siivota miehen ja lapsetkin pois.

Hiukan vähemmän martyyriasennetta ja ei niin tiptop. Nykyään saa aamukahvimuki olla pöydällä, enkä saa enää siitä raivareita.

Antakaapas kun lapsenne tulevat murkkuikään niin opitte jotain. Se kaaos, mikä niissä huoneissa on, opettaa teillekin jotain. Elämässä voi katsoa niitä tärkeämpiäkin asioita kuin siivota koko ajan.

Vierailija
10/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään mies tajua, että hommat ei tule itsellään tehdyksi, vaan että jos joku asia on kunnossa, olen nähnyt sen eteen vaivaa ja tehnyt töitä. Joskus asiasta riideltäessä heitinkin miehelle, että kotityöt simsalabim tekeviä kotitonttuja on vain Harry Potterissa... Meilläkin miehen on tosi vaikea tehdä päivittäisiä hommia, tiskejä pyykkejä lehtipinoja järkkäilyjä. Joskus intoutuu siivoamaan keittiötä kunnolla, ja motkottaa mulle kun on tasoilla ylimääräisiä tavaroita jne. No, mulle riittää, että siistin keittiön joka päivä 90 % tarkkuudella, mies voi sitten kerran-kaksi kuussa siivota 100 % tarkkuudella...

Hienosti hoidit tuon viikonlopun! Huomasivatko appivanhemmat jotakin, kommentoivatko?

huomaa jos vaan jätät hommat tekemättä. Lapset nyt tietty on ruokittava, mutta jätä sinäkin likaiset astiat pöytään, et koske astianpesukoneeseen etkä pyykkeihin. Meillä appivanhemmat oli yksi kerta tulossa viikonlopuksi miehen kutsumina, sanoin etten jaksa vieraita, johon mies että eihän nyt isovanhemmista vaivaa ole. No ei tietenkään miehelle, joka ei tikkua ristiin laita. Sanoin että hoitakoon itse sitten vierailun, eli en koko viikolla siivonnut enkä tehnyt muitakaan hommia. Perjantai-iltana appivanhemmat tuli meille ennen kuin mies tuli töistä, sen ilmeestä jo näki miten sitä hävetti meidän sotkuinen läävä. Kolme lasta kun saa tavarat aika hujalleen kun jälkiä ei viikkoon kukaan ole siivonnut. Lauantaina sanoin miehelle että voisi laittaa ruoan sillä aikaa, kun mennään anopin ja lasten kanssa käymään ulkoilemassa, että kai hän on suunnitellut ostokset ja ruuat kuten oli sovittu. Lopulta mentiin ravintolaan koko porukka syömään, kun ei siitä tyhjästä jääkaapista paljon herkkuja pöytään revitä. Ärsyttää ukko vieläkin toisinaan, mutta jotain sentään tekee. Ei vaan tunnut oikeasti tajuavan, että mitään ei tapahdu jos ei sitä joku tee. Ja meillä se JOKU tuntuu aina olevan minä. Plääh.

Vierailija
11/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tehnyt tuollaisen lakon tyyppisen ja juurikin viikonloppuna, kun mies on kotona.

Toki lapset ruokin, olin laittanut heille valmiita annoksia pakastimeen. Siinä kaikki mitä tein. Ja heidätkin ruokin vasta, kun mies oli ensin todennut ettei tiedä mitä laittaisi.

En laittanut astioita koneeseen, en tyhjentänyt tiskaria, ainuttakaan lelua en korjannt paikoilleen jne...

Vähäksi aikaa auttoi, kunnes homma lipsui taas entiselleen. Taitaa olla kohta uuden lakon aika :)

Vierailija
12/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa jos vaan jätät hommat tekemättä. .......... Ei vaan tunnut oikeasti tajuavan, että mitään ei tapahdu jos ei sitä joku tee. Ja meillä se JOKU tuntuu aina olevan minä. Plääh.

Mä en taas kestä lakossa kun joudun sitten kuitenkin siivoamaan itse. Äsken patistin miestä siivoamaan eteisen ( illalla tulee vieraita) ja eikös se tule takaisin sanomalla " ei siellä ole kuin sun oma jumppakassi" Se piti kyllä paikkansa kun en ehtinyt sitä viedä pois kun kokkasin. Menin perässä ja järjestin samaa eteistä noin 5-10min että sain sen edes suht siistiksi. Mies on siisteyden suhteen täysin tampio, sokea ja välinpitämätön.

Vierailija
13/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriittisesti myös omaa vaatimustasoasia kotitöiden suhteen? Onko ne ihan itse päättämisiäsi pakko tehdä -juttuja vai oletteko yhdessä miehen kanssa sopineet niistä? Kuulostaa tosi oudolta, että ihan joka päivä ja koko ajan on kotitöitä tehtäväksi. Täytyy olla tosi iso perhe, paljon lemmikkieläimiä tai joku muu erityinen mikä aiheuttaa poikkeuksellisen paljon hommaa päivittäin.

Vierailija
14/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kun mies tekee osansa kotitöistä!

Vierailija
15/15 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kun mies tekee osansa kotitöistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän