Tamperelaiset!
Millainen alue on Tesoma? Siis lapsiperheelle? Uusi koti pitäisi löytyä mieluiten Tampereen puolelta, mahdollisimman läheltä Nokian rajaa. Tesoma tuli mieleen, mutta sillä on vissiin vähän huono maine? Mitä muita alueita siellä päin on?
Ja entä se Nokia? Mitkä alueet siellä sopii lapsiperheille, mitkä ei?
Kommentit (24)
kuin Tesoma. Lentävänniemi on rauhallista aluetta ja palvelut ovat lähellä. Myls luonto on lähellä ja linja-autoyhteydet hyvät. Lapsiperheille mukava asuinpaikka ja asuntojen hinnat kohtuulliset.[/i Kalkku? Ikuri? Lamminpää? Tohloppi? Epilä? Kaarila? Rahola? Noi kaikki vois olla kivoja.
moni rajan lähellä ole. Miksi pitäisi muuten olla rajalla? Nokialle pääsee moottoritietä nopeasti oikeastaan koko länsipuolelta aika nopeasti. Itse en noista vaihtoehdoista, mitä on tähän mennessä mainittu, asuisi Tesomalla, Lamminpäässä, Kaarilassa enkä Raholassa. Ikuri ja Kalkkukaan eivät ole mieluisia. Länsipuoli on tullut 37 vuoden aikana melko tutuksi ja monilla alueilla on aika rauhatonta. Tästä syystä suosittelin Lentävänniemeä (tai Lielahtea) vaikka eivät siellä Nokian rajalla olekaan. Mutta ajallisesti matka Nokialle on suunnilleen sama kuin noista muistakin paikoista.
Miksi lähellä Nokian rajaa tai Nokialla? Sinne töihin?
Minkä ikäiset lapset? Kuinka iso asunto hakusessa? Kerros-, rivi vai omakotitalo? Oma vai vuokra-asunto?
No eipä noistakaan vaihtoehdoista kovin moni rajan lähellä ole. Miksi pitäisi muuten olla rajalla? Nokialle pääsee moottoritietä nopeasti oikeastaan koko länsipuolelta aika nopeasti. Itse en noista vaihtoehdoista, mitä on tähän mennessä mainittu, asuisi Tesomalla, Lamminpäässä, Kaarilassa enkä Raholassa. Ikuri ja Kalkkukaan eivät ole mieluisia. Länsipuoli on tullut 37 vuoden aikana melko tutuksi ja monilla alueilla on aika rauhatonta. Tästä syystä suosittelin Lentävänniemeä (tai Lielahtea) vaikka eivät siellä Nokian rajalla olekaan. Mutta ajallisesti matka Nokialle on suunnilleen sama kuin noista muistakin paikoista.
tesoma, kalkku, haukiluoma, tohloppi.
Itse kelpuutan alueina hyhky, kaarila, rahola = ei niin paljon pelkkiä vuokra-asuntoja.