Ammatteja, joissa tienaa bruttona vähintään 4000e?
Kyllästynyt tähän ainaiseen pennin venyttämiseen! Taitaa lähtä tämän talon mies ja nainen molemmat hankkiin hyvätuloisen ammatin!
Kommentit (49)
Palkka ei varmasti koskaan ole alle 4000. Kun olet valmistunut oikiksesta ja ollut 4 vuotta asianajollisissa tehtävissä voit suorittaa asianajajan tittelin ja sen jälkeen palkassa ei kattoa olekaan.
ja tienaan kepoisasti 4 000 euroa kuussa. Kyllä pätevät tienaa alalla kuin alalla, jos ovat fiksuja.
Ylipäätään parasta oli löytää ammatti, jossa tulee paljon verovapaita päivärahoja ja kilometrikorvauksia.
Mulla oli aiempi bruttopalkka 4500e/kk ja nyt on 3300e/kk. Eikä kummassakaan palkassa ole mitään verovapaata tuloa. Eipä ole montaakaan satasta ole nettopalkassa eroa, joten miksi raataa kovempipalkkaisessa duunissa?
harvalla alalla maksetaan hyvin vastavalmistuneelle. Esimerkiksi kokenut remppamies voi tehdä hyvää tiliä, mutta ei juuri valmistunut.
mutta töitäkin joutuu sitten tekemään enemmän kuin 40h/vko
Tienaavat alle 4000 €/kk, eli eivät kuulu joukkoon.
mutta töitäkin joutuu sitten tekemään enemmän kuin 40h/vko
4000 €/kk, jos tekee 16 h/päivä.
Mä olen DI ja bruttopalkkani on yli 4000 e/kk, mutta en kerro kuinka paljon :)
Työaika 37,5 h/vko eli ei tarvitse tehdä yhtään ylitöitä eikä matkustaa. Siisti sisätyö. Olen tyytyväinen ammatinvalintaani.
merimiehilläkin tulee varmaan päivärahat mukaan otettuna yli 4000€/kk. Lähes kaikilla b2b-myyjillä palkat on vähintään tuon verran.
Ylipäätään parasta oli löytää ammatti, jossa tulee paljon verovapaita päivärahoja ja kilometrikorvauksia.
Töitä vaan täytyy tehdä enemmän kuin 7,5h /päivä
Kuka osaa kertoa? Mikä on muuten putkimiehen ja LVI-asentajan ero? Entäs sähkömies? Paljonko tienaavat?
Mitä se tekee? Kuka sille maksaa?
mutta jotain datajärjestelmien kanssa sillä on tekemistä ja mun ukolle maksaa välitysfirma joka myy sitä sitten tietylle firmalle. Sopparit ei vaan ole kauheen pitkiä mutta hyvä mies saa olla kauan töissä.
varmaan tietotekniikkaa pitää osata : )
Nyt kyllä alkoi vituttaa! (naamani vihertyy ja vihertyy)
osaamista it-alalta, että pääsee huippupalkoille. Monet ovat lapsesta asti olleet kiinnostuneita tietokoneista ja puuhanneet niiden kanssa vapaa-ajallakin kaikenlaista, esim. ohjelmointia. Ei riitä, että on joku koulutus, vaan pitää olla muutenkin kiinnostusta asiaan!
DI, it-alalla, palkka reilut kolme ja puolitonnia
Kunnolla palkattuihin ammatteihin tarttee hyvän koulutuksen, joka vie 4-6 vuotta. Ois ehkä kantsinut harkita yläasteen/lukion jälkeen paremmin.
eikä rahapulaa. Mutta tässä ketjussa pistävät silmään nuo putkimiesten palkat. Mihin ne oikein perustuvat? Miksi putkimies ansaitsee saman kuin lääkäri?
6 v yliopistossa, 6 v erikoistumiskoulutus. Iltaisin esitelmien väsäystä ilman palkkaa. Suosittelen. Ihan oikeesti. Vielä ehdit ennen kuin oot 50 v?
http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/06/18/1000-ammatin-palkat…