Olenko ainoa joka on alkanut tykätä Esko Eerikäisestä sen hänen ja Martinan ohjelman myötä?
Onkohan tästä jo keskusteltu? En tiedä kun olen ollut poissa av:lta yli puoli vuotta... Ennakkokäsitykseni Eskosta muuttui täysin kun näin ohjelman... Hän olikin sympaattinen, huumorintajuinen ja fiksun oloinen mies, ainakin ohjelman perusteella. Lisäksi todella komea! Mielestäni ihan liian hyvä keskenkasvuiselle Martinalle, mutta onnea heille perheenlisäyksestä!
Kommentit (8)
käsitys molemmista; sekä Eskosta että Martinasta. Samoin mieheni, joka katsoi kanssani edelllisen jakson, sen jossa oli synnytys, sanoi että nuohan on ihan mukavan oloisia ihmisiä. Hänelläkin ennakkokäsitys oli negatiivinen.
Ovat he jonkin verran pinnallisia minun makuun, mutta muuten oikein mukavan oloisia. Ihana parisuhde heillä tuntuu olevan.
tosin toi uutinen,missä se esko oli riehunu jostain sakkolapun saamisesta vähän laski pisteitä..Enkä ymmärrä sen kynsien lakkausta! Mutta muuten kyllä käsitys muuttunu.Ihan symppis tyyppi ja varmasti hyvä isä lapselleen.Tosin hemmottelee varmasti pikkuprinsessaansa täysin.. :)
Tottakai olen osannut jättää lööpeistä ja lehtijutuista pois sen "lehdistölisän". Silti ovat mielestäni erittäin pinnallisia, ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Arvot täysin erilaiset kuin itsellä. Turhempia ammatteja kuin "show-tanssija" saa hakea.
Martinaste ei, en edelleen voi sietää tuollaista itsekästä prinsessa käytöstä
Minä en muista koko ohjelmaa, mutta mies muistaa, koska haluaa taas katsoa, mitä Esko puuhaa. Sen mielestä Eskolla on huumorintajua ja jalat maassa, vaikka vaimo hörhöilee. Mutta hyvähän siinä on hörhöillä, kun Esko pitää asioista huolen.
sillai ettei niin ärsytä, vaikka muuten ne on välillä himmeitä. ja esko ei vieläkään mun mielstä niin hyvän näköinen.. naamasta =)
lähes yhtä ärsyttävä valittaja kuin Martina ja toivoisin että mieheni laittasi minut ruotuun kuten Esko..Hyvä pari!
jonka käsitys on muuttunut. Mutta ei se Martinakaan ole aivan mahdoton. Kunhan tosta ikää tulee, ja eiköhän äitiys ole jo vähän muuttanutkin häntä.