Mitä tehdä 4-vuotiaan siskon pojan kanssa Helsingissä?
Meidän 4-v ainakin tykkäsi siellä katsella eläinten luurankoja ja kosketella luita.
Yläkerrassakin oli kiva kurkistella pöntöm kansien alle mille eri eläinten kakat näyttivät.
Myös Korkeasaari on kiva talvellakin, saa ulkoiluakin. Myös Suomenlinna kuluu meidän lasten suosikkeihin vuodenajasta riippumatta. Lauttamatka on aina elämys. Varmasti myös luolat siellä kiinnostavat.
Kommentit (4)
Heureka
Sealife Linnanmäellä
Kansallismuseon vinttikerros
Hoplop
Suomenlinna (taskulamput mukaan)
Falkullan kotieläintila (kaupunkilaislapsille)
Eläintieteellinen museo (ehkä hieman isommille kuin 4v:lle)
Eli menkä luonnontieteelliseen museoon. Meidän 4-v tykkäsi eläinten luurangoista ja tykkäsi kosketella luihin.
Yläkerrassa tykkäsi katsoa pönttöihin millaisia kakkoja mikäkin eläin tekee.
Korkeasaari on myös kiva talvellakin, saa ulkoiua samalla.
Ja Suomenlinna on meidän lasten suosikki vuodenajasta riippumatta. Lauttamatka ja luolat ovat mielenkiintoisia.
Antakaa vinkkejä, mitä voisi tehdä 4-vuotiaan vilkkaan pojan kanssa viikonloppuna? Flamingo käynti on suunniteltu, mutta aikaa on koko viikonloppu, joten ehdotuksia kaivattaisiin. Kiitos etukäteen vinkeistä :)
t. mielikuvitukseton täti