Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä 4-vuotiaan siskon pojan kanssa Helsingissä?

Vierailija
14.01.2009 |

Meidän 4-v ainakin tykkäsi siellä katsella eläinten luurankoja ja kosketella luita.

Yläkerrassakin oli kiva kurkistella pöntöm kansien alle mille eri eläinten kakat näyttivät.



Myös Korkeasaari on kiva talvellakin, saa ulkoiluakin. Myös Suomenlinna kuluu meidän lasten suosikkeihin vuodenajasta riippumatta. Lauttamatka on aina elämys. Varmasti myös luolat siellä kiinnostavat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vinkkejä, mitä voisi tehdä 4-vuotiaan vilkkaan pojan kanssa viikonloppuna? Flamingo käynti on suunniteltu, mutta aikaa on koko viikonloppu, joten ehdotuksia kaivattaisiin. Kiitos etukäteen vinkeistä :)

t. mielikuvitukseton täti

Vierailija
2/4 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 4v äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heureka

Sealife Linnanmäellä

Kansallismuseon vinttikerros

Hoplop

Suomenlinna (taskulamput mukaan)

Falkullan kotieläintila (kaupunkilaislapsille)

Eläintieteellinen museo (ehkä hieman isommille kuin 4v:lle)

Vierailija
4/4 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkä luonnontieteelliseen museoon. Meidän 4-v tykkäsi eläinten luurangoista ja tykkäsi kosketella luihin.

Yläkerrassa tykkäsi katsoa pönttöihin millaisia kakkoja mikäkin eläin tekee.



Korkeasaari on myös kiva talvellakin, saa ulkoiua samalla.



Ja Suomenlinna on meidän lasten suosikki vuodenajasta riippumatta. Lauttamatka ja luolat ovat mielenkiintoisia.