Pieni rintaiset naiset, haluaisin kysyä teiltä..
Kysyisin teiltä, naiset, joilla on oikeasti hyvin pienet rinnat, oletteko seksuaalisesti yhtä aktiivisia ja halukkaita kuin muut naiset.
En halua loukata ketään tällä kysymyksellä, mutta asia on itsellelleni kovinkin merkittävä, ja vaivaa minua paljon.
Kommentit (22)
mutta näin omalla kokemuksella ja lähipiiristäni löytyvien naispuolisten ihmisten kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta vaikuttaisi siltä, että pienirintaisilla naisilla tuntoaisti rinnoissa olisi usein jotenkin parempi kuin isompirintaisilla. No, minä kuulun niihin isompirintaisiin, vaikken mikään Baywatch-Pamela varustukseltani olekaan, mutta täytyy sanoa, ettei rinnat ole mulla yhtään erogeeninen alue enkä nauti niiden koskettelusta. Niissä tuntoaisti on oikeasti mulla tosi surkea - ja kuitenkin joka ainoa mies, jonka kanssa olen seurustellut ja/tai seksiä harrastanut, on kourinut nimenomaan ja pääasiassa rintojani. Jopa nykyisen mieheni kanssa vielä nytkin, viiden vuoden suhteen jälkeen, joudun tasaisin väliajoin vääntämään kättä siitä, että se rintojen lääppiminen ei oikeasti kiihota mua, vaan ihan toiset asiat (mies kun ihmettelee, miksen lämpene hänelle, kun kourii pelkästään rintoja).
En siis tosiaan ole varma, liittyykö nyt varsinaisesti aiheeseen, vaikka tokihan se kiihottuminen varmasti vaikuttaa myös halukkuuteen ja aktiivisuuteen... eli tän mun ei-millään-muotoa-tieteellisen-ja-virallisen-tutkimusotoksen perusteella voisi ehkä sanoa, että pienirintaiset saattaisi jopa olla aktiivisempiakin seksissä kuin me isommat muodot omaavat ;)
on todella pienet rinnat, lähes olemattomat. Kirjoitin aiemmin tähän ketjuun, en muista numeroa, mutta AA70 on kuppikoko, eli pienin mahdollinen kuppikoko, rinnat ovat käytännössä pelkät nännit. Mutta olen erittäin aktiivinen ja halukas sängyssä, olen aina ollut.
Se riippu paljon miehestä, sekä siitä miten sinut nainen on itse kroppansa kanssa. Sataprosenttisella varmuudella voin sanoa että rintojen koolla ja seksuaalisella aktiivisuudella ei ole mitään yhteyttä, vaan jälkimmäiseen vaikuttaa monet seikat.