Mieheni tekstari: "Kylmää keskiolutta ja lämmintä läskipersettä, kiitos!"
Kommentit (16)
Jos mun mies ois laittanu, nauraisin kyllä vedet silmissä. Mut riippuu tottakai miehestä, miten toi tulkitaan.
mun mieheni ei ole idiootti ja laita tuollaisia.
Vastaisin: "kannattaa pysähtyä naapurissa"
"kylmän keskioluen voin ottaa, lämmintä läskipersettä ei tällä erää tee mieli"
paha sanoa millanen on teidän huumori, mutta mä en itse kyllä tollasta suvaitsis. Moukkaa kertakaikkiaan.
Siis tietysti oletan, että ap:n mies laittoi tämän huumorimielessä.
Riippuu tietysti millainen suhde ja millainen huumorintaju...
Itse tykkään ronskista huumorista.
et "joo kaljat on kylmässä, ite oon korkannu jo, mut tänää ei tee mieli velttoa pikkukikkeliä!"
mutta en silti osaisi suuttua moisesta viestistä, joka tulisi mieheltäni.
Tai siis tiedän tuhatvarmasti, että mieheni ei ikimaailmassa haukkuisi ulkonäköäni minulle vaikka olisin kuinka lihava (ja tämän tiedän koska olen ollut 20 kiloa lihavampi kuin nyt, eikä koskaan huomauttanut minulle ylipainostani ilkeästi). Lisäksi minulla on itsetunto kohdillaan, tiedän, että mieheni haluaa minua juuri sellaisena kuin olen.
Mutta minusta moinen viesti ei ole tarkoitettu ilkeilyksi vaan on otettavissa täysin huumorilla olipa vastaanottaja sitten minkä kokoinen tai näköinen tahansa.
et "joo kaljat on kylmässä, ite oon korkannu jo, mut tänää ei tee mieli velttoa pikkukikkeliä!"
meillä ainakin huumorintajua löytyy ja en ymmärrä ihmisiä kellä ei ole sitä ollenkaan.
Miehet varmaan joutuvat miettimään kaksi kertaa sanomisiaan ennenkuin avaavat suunsa ettei akka pompi seinille :D
mies naisen mukaan ja päinvastoin.
olet minulle kuin happipullo sukeltajalle. Silmiä räpsyttelin siinä kun mies sitten lisäsi, -aina niskanpäällä. Kyllä nauratti!
mutta en silti osaisi suuttua moisesta viestistä, joka tulisi mieheltäni.
Tai siis tiedän tuhatvarmasti, että mieheni ei ikimaailmassa haukkuisi ulkonäköäni minulle vaikka olisin kuinka lihava (ja tämän tiedän koska olen ollut 20 kiloa lihavampi kuin nyt, eikä koskaan huomauttanut minulle ylipainostani ilkeästi). Lisäksi minulla on itsetunto kohdillaan, tiedän, että mieheni haluaa minua juuri sellaisena kuin olen.
Mutta minusta moinen viesti ei ole tarkoitettu ilkeilyksi vaan on otettavissa täysin huumorilla olipa vastaanottaja sitten minkä kokoinen tai näköinen tahansa.
Keskiolut löytyy takapihan ulkoruokintapaikalta ja omaan kylmään käteesi voi vetää.