Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykää hyvät naiset kaupassa itse älkääkä lähettäkö miehiänne asialle!

Vierailija
19.02.2010 |

Itse tehnyt näin ja vaikka ohjeet antaa niin ei muuten tuo oikeita tuotteita kaupasta :D

Miehet ne ei vaan osaa :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä saatan jopa soittaa kaupasta miehelle jos en löydä jotain tuotetta, mies kyllä kertoo mistä hyllystä se löytyy...

Vierailija
2/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on kaupassa ja sinä kotona niin löytääkö miehesi kaikki haluamasi tuotteet vaivatta vai tuoko erilaisia kotiin tai jättää ostamatta jos ei löydä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän edes anna minun käydä kaupassa, koska en osaa ostaa suuria määriä kuten hän, ja sorrun kaikkiin kalliisiin erikoisuuksiin.

Vierailija
4/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni kyllä osaa. Miksi ei osaisi? Sisälukutaitoinen maisteri kun on...

Vierailija
5/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisena. Jos mä jotain vihaan niin naisia, jotka pitää miehiään avuttomina pikkulapsina.

Vierailija
6/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy yleensä meillä kauppareissut, pesee pyykkiä, siivoaa, yms. tekee "naisten hommia".

Mutta johtuu siitä että asui 10 vuotta yksin. Siinä oppii, kun ei ole kukaan paapomassa.

Vierailija
7/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niitä on montaa eri sorttia? -ap

Vierailija
8/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy työmatkoillaan marketissa ostamassa elintarvikkeet, vessapaprut, pesuaineet ym.

Vierailija
9/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo ihan meille molemmille sopivia tuotteita. Hän se sitä paitsi suurimmaksi osaksi tuolla keittiössä kokkailee.

Vierailija
10/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun miehesi osaa??

vaikka niitä on montaa eri sorttia? -ap

Vierailija
11/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle siteet.

Vierailija
12/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakosta mies käy kaupassa meillä yleensä aina:) ja heh heh, on juuri tuollainen. Vaikka listassa lukee mitä niin, unohtaa ja tuo vääriä tuotteita mutta mitä sitten...ei se elämä siihen kaadu vaikka välillä hyvät naurut saankin kun kauppalapussa lukee ranskankerma ja saan maitorahkan ja joskushan se jopa ärsyttää kun piti leipoa ja juuri se kaneli puuttuu!

Vierailija
13/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laittaisi listaa mukaan. Aikuinen on joo, mutta hajamielinen

Vierailija
14/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tiettyä perunaa, tiettyä merkkiä, tiettyä makua ja ei kysy neuvoa koskaan.

Haluan käydä itse kaupassa, niin olen tyytyväinen.

Vierailija
15/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kyllä siteet mulle. Mutta sampoot ostan itse kamapaajalta.

Ainoa missä tarvitsee apua on vaipoissa.

Mutta kaikki ruoka- yms. ostot osaa hoitaa. On nytkin tulossa kaupan kautta. Miettii ruokaa moneksi päiväksi etukäteen ( :

Vierailija
16/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi: pyysin vauvan päänahan karstanpoistoon tietynlaista hoitoöljyä, sanoin, minkä merkkinen se on, hajustamaton, suihkepullo ja siinä LUKEE, ETTÄ SOVELTUU KARSTANPOISTOON.

No se toi sit eri merkkisen, AloeVera-tuoksuisen, suihkepullo kyllä, mutta ei siinä lue karstasta mitään...

Vitutti jo kun näin sen, että ei nyt osunu.... Sit mä kysyin kun liioitellun tarkkaan luin sitä etikettiä, että missä tässä lukee että soveltuu karstanpoistoon... "No ei siinä kyllä lukenu." Mutta että päätit sit kuitenkin ottaa tämän? "No ei ollu muutakaan...." Ja lisäksi se hajuste oli niin voimakas, ettei sitä voinut kuvitellakaan vauvalle laittavansa!

Toinen on vaippojen osto. Koko menee oikein, kun niissä on sen verran sitä haarukkaa paketissa, mutta merkki väärin. Ei oo sen vertaa edes näkömuistia, että onko se kotona nököttävä paketti liila Libero vai punainen Pampers.. Sama se, on selvitty.. =0)

Vierailija
17/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi: pyysin vauvan päänahan karstanpoistoon tietynlaista hoitoöljyä, sanoin, minkä merkkinen se on, hajustamaton, suihkepullo ja siinä LUKEE, ETTÄ SOVELTUU KARSTANPOISTOON.

No se toi sit eri merkkisen, AloeVera-tuoksuisen, suihkepullo kyllä, mutta ei siinä lue karstasta mitään...

Vitutti jo kun näin sen, että ei nyt osunu.... Sit mä kysyin kun liioitellun tarkkaan luin sitä etikettiä, että missä tässä lukee että soveltuu karstanpoistoon... "No ei siinä kyllä lukenu." Mutta että päätit sit kuitenkin ottaa tämän? "No ei ollu muutakaan...." Ja lisäksi se hajuste oli niin voimakas, ettei sitä voinut kuvitellakaan vauvalle laittavansa!

Toinen on vaippojen osto. Koko menee oikein, kun niissä on sen verran sitä haarukkaa paketissa, mutta merkki väärin. Ei oo sen vertaa edes näkömuistia, että onko se kotona nököttävä paketti liila Libero vai punainen Pampers.. Sama se, on selvitty.. =0)

Vierailija
18/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet käyvät ruokaostoksilla ja vaimot kokkaavat kotona. Pakko oppia ostamaan oikeat tuotteet tai joutuu kärsimään nälkää.

Vierailija
19/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamilaisessa kulttuurissa miehet käyvät ruokaostoksilla ja vaimot kokkaavat kotona. Pakko oppia ostamaan oikeat tuotteet tai joutuu kärsimään nälkää.

Vierailija
20/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies asui 10v. yksin, muttei aina selviä kaupasta ilman apua. Soittaa sitten, mitä pitää tuoda. Ja onneksi en ole kovin vaativainen tai tarkka merkkien suhteen, niin ollaan pärjätty hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi