Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en tajua miksi pakkanen on este ulkona liikkumiselle!

Vierailija
19.02.2010 |

kyllästyttää kun koko talven pari kaveria ovat FB:ssa vinkuneet kuinka kamalaa on kun pitää päivätolkulla kykkiä kotona kun on niin kylmä ettei voi ulos mennä.

asutaan kaikki pk-seudulla. meillä kaikilla on samanikäiset alle yksivuotiaat vauvat. minun ei ole kertaakaan tarvinut jättää ulkoilua väliin pakkasen takia!

siis kuinka herkkiä jotkut ovat? ymmärtäisin jos olisi joku -40 astetta ja taivaalta sataisi vanhoja akkoja. tai jos vaua olisi ollut kipeänä tms. mutta mistään tällaisesta ei ole ollut kyse.

olen koittanut rohkaista kavereitani ja kertonut kuinka esim. itse puen vauvan ja kuinka on vaunuilu mennyt viidessätoista pakkasasteessa. mutta ei.

mikä juttu tämä on oikein ettei pysty pakkasella ulos? minun päähäni ei vain mene tämä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä äideillä ei itsellään ole varusteita? Ulkoiluhousujen alle ei mahdukaan vauvakilojen takia välihousuja, tai eivät edes omista kunnollisia ulkoiluvaatteita. En mäkään voisi ulkoilla olleskaan nyt raskaana, ellen olis ostanut joulukuussa tosi isoja toppahousuja, jotka menee mahan kohdalta enää vain niukin naukin kiinni.

Vauvallahan ei ole mitään hätää vaunuissa makuupussissa ja äp:n toppapuvussa.

Vierailija
2/3 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koittanut rohkaista kavereitani ja kertonut kuinka esim. itse puen vauvan ja kuinka on vaunuilu mennyt viidessätoista pakkasasteessa. mutta ei.

Oletko joku Facebook-neuvola?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku Facebook-neuvola?

tietenkn koitan auttaa kun kaverin elämää vaikeuttaa joku asia (ei pääse päiväkausiin ulos eikä kauppaan kun on pakkanen, ja pää hajoaa)