Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita ällöttää ihmisten järjestely ulkoisin perustein ylempiin ja alempiin, esim. WT?

Vierailija
19.02.2010 |

Nuoret äidit menee sinne alempaan, samoin duunarit. Nenänvartta pitkin katsotaan mitä muiden lapsilla on päällään esim. päiväkodin kevätjuhlissa ja näkymätön leima napsahtelee armotta, jopa ilman että sanaakaan vaihtaisi tuon leimatun ihmisen kanssa. Asuinalue jne. myös on kriteerejä niputtaa ihmiset sinne alakasteihin.

Onko teidän mielestä oikeasti nämä muita alaspäin katsovat, hienot akateemiset joiden lapsilla on kalliit merkkivaatteet ja jotka muistaa aina oman erinomaisuutensa ja isot rahansa, onko he oikeasti jonkun mielestä sitä parhaimmistoa? Selväksi on käynyt, että itseään pitävät maailman kermana, mutta pitääkö muut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eniten merkkivaatteita. Katsoivat sitten meitä humanistin lapsia kirpputorivaatteissa nenänvarttaan pitkin.

Vierailija
2/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä ennakkoluuloja! Ja tyypillisesti juuri pienituloiselta, kouluttamattomalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule useamman kuin yhden asian perusteella. Kyllä sen eteen täytyy vähän töitäkin tehdä. jos sitä leimaa ei halua, kannattanee pestä niitä lasten vaatteita ja laittaa vähintään ne siistit ja puhtaat sinne päiväkodin juhliin, ihan koko perheelle. Kannattaa myös pidättäytyä kiroilemasta, röökaamasta ja puhumasta muuten kuin ääliö näissä tilanteissa, ja kas, leima on vältetty.

Vierailija
4/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luokittelen ihmiset "alempiin" ja "ylempiin", mutta en suinkaan tulojen tms mukaan, vaan KÄYTÖKSEN! Tunnustan valikoivani ihmiset sen mukaan, ja kenen kanssa haluan olla tekemisissä, kenen en. Samalla lailla käyttydyn kaikkia kohtaan, mutta enempiä en halua hengailla "alempien" kanssa. Raskasta olla sellaisten kanssa joilta puuttuu alkeellisemmat käytöstavat, en todellakaan halua että leimataan samaan porukkaan...

Vierailija
5/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...alkoi tosissaan ihmetyttää tuo toisen ketjun kysely pk-seudun WT alueista :/ tekeekö asuinalue muka ihmisestä huonomman tai paremman?? ja mikä muutenkaan määrittää, oletko hyvä vai "huono" ihminen? onko westendissä asuva akateemisesti koulutettu vaimon hakkaaja parempi kuin korsossa asuva duunari, joka rakastaa vaimoaan ja lapsiaan?

ääriesimerkki tuokin, mutta eikös koko aihe ole aika kärjistetty?

Vierailija
6/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi tämä esimerkin varakas, vaan duunari. K*päisyys ei tule asuinalueesta, varakkuudesta tms ulkoisesta, vaan edelleenkin, KÄYTÖKSESTÄ!

Vierailija
7/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luokittelen ihmiset "alempiin" ja "ylempiin", mutta en suinkaan tulojen tms mukaan, vaan KÄYTÖKSEN!

Vierailija
8/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menee. Kaikki tuntemani entiset koulukiusaajat (minut mukaan lukien) kiusaavat jonkin verran myös työpaikallaan mm. nimittelemällä ihmisiä heidän selkänsä takana ulkonäön ja aseman mukaan. Itse olen syyllistynyt arvostelemaan mm. rumia, lihavia, yksinhuoltajia, työttömiä, mamuja, köyhiä, uskovaisia ja duunareita. Olen akateemisesti koulutettu, ylempään tulotasoon kuuluva toimihenkilö jolla on urallaan menestyvä mies ja kaksi pientä lasta. Myönnän etten voi edelleenkään sietää heikkoutta...sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme