Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö olla joku aika syömättä ja juomatta kun hammas on paikattu?
19.02.2010 |
Mulle pantiin väliaikainen paikka, mutta lääkäri ei sanonut mitään enkä hoksannu kysyä tuosta syömisestä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
taas sanottiin viimeksi hammaslääkärissä, että ihan normaalisti saa syödä ja juoda.
ei mulle ole kyl koskaan hammaslekuri sanonut ettei saisi heti juoda/syödä. Tosin otan aina puudutuksen jos paikattavaa on joten sen takia en edes pysty syömään tai juomaan muutamaan tuntiin.
Kaksi tuntia olis suositus, vettä voi juoda!