Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaapa tosi hyvä kasvohoito pk-seudulta?
29.01.2010 |
En ole vuoteen käynyt ja nyt ikä (39v) ja vauvan kanssa valvotut yöt näkyvät ja peilistä katsoo joku silmäpussinen ja ryppyinen vanha nainen. Joku ihmeitä tekevä hoito tulisi nyt tarpeeseen. Auttakaa siskot!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä onko tosi hyvä, mutta ainakin hyvä:) Käy kokeilemassa.