Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä lähden nyt työhaastatteluun asenteella EVVK

Vierailija
19.02.2010 |

Mutta lähdempä kuitenkin. Katotaan valitaanko:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin kun samalla asenteella olin liikenteessä.

teki mut ilmeisesti niin rennoksi ja rehelliseksi haastattelussa että siksi otettiin töihin :-)

Ja todellakin lauoin rehellisesti kaikenlaista, kuten siis "nuorena naisena varmasti hankin pian lapsia" ym.

Vierailija
2/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kerran vakityö, etkä ole työtön, niin miksi ihmeessä saisit karenssia? Ja mistä sitä karenssia tulee??? Hoitovapaalta??? En ymmärrä.

on siis vakityö, nyt jään hoitovapaalle äippälomalta. Ajattelin hankkia sivutyön(muutama tunti viikossa iltaisin) ja menen nyt siis haastatteluun. Puhelimessa jäi kuitenkin kuva, että odottavat (yli)innostunutta ihmistä työhön- ja mä haluan vaan rahaa eli ei kovin kiinnosta mutta mennään nyt katsomaan kun tuli jo luvattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kylläkään mitään sosiaalietuuksia- ja tuo karenssijuttu oli jonkin muun kirjoittama. Saan siis kotihoidontuen joka tapauksessa, en muuta. Töitä voisin tehdä joskus iltaisin, kun mies tulee kotiin. Pärjäämme kyllä miehen tuloilla siihen saakka, kun palaan töihin, mutta lisäraha ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
4/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis vakityö, nyt jään hoitovapaalle äippälomalta. Ajattelin hankkia sivutyön(muutama tunti viikossa iltaisin) ja menen nyt siis haastatteluun. Puhelimessa jäi kuitenkin kuva, että odottavat (yli)innostunutta ihmistä työhön- ja mä haluan vaan rahaa eli ei kovin kiinnosta mutta mennään nyt katsomaan kun tuli jo luvattua.

Vierailija
5/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelussa. Sano, että kuuntelet mitä kaverilla pään sisässä on sanottavana. :-)

Vierailija
6/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina käynyt niin, että juuri ne paikat, joihin kovasti tahdon - ei tulosta.

Ja ne, joihin ei vähempää voisi haluta - tervetuloa, juuri sinut me tahdomme!

Vierailija
7/7 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koetko olevasi jotenkin liian hieno johonkin työhön?

Koetko, että muiden on elätettävä sua vaikka olet ihan terve? Viet sosiaalitukiin varattuja rahoja niiltä, jotka oikeasti ovat sairaita ja työkyvyttömiä, tai vanhuksia tai lapsia?