Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksilapsisia äitejä paikalla?

Vierailija
19.02.2010 |

Minkä ikäinen on lapsenne? Haluaisitteko vielä lisää lapsia?

Meillä juuri 3 vuotta täyttävä poika ja emme ole osanneet vielä päättää, haluammeko toisen lapsen vai emme (emme ainakaan vielä).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotias (esikoinen kuoli kohtuun 2kk ennen laskettua aikaa). Olisimme halunneet enemmän lapsia, mutta ainokaisen jälkeen olen saanut vain keskenmenoja (4 kpl).

Nyt ei enää yritetä. Eikä käytetä ehkäisyä, mutta enpä usko, että meille enää lasta tulee.. Kyllähän se tuntui pahalta, kun tajusi, että enempää lapsia ei tule, mutta olemme onnellisia tuosta ainoasta lapsesta, joka on osoittautunut todelliseksi kultakimpaleeksi.

Vierailija
2/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi 5 v on, enempää ei ole tulossa, koska ensimmäinenkin oli riskiraskaus. En uskalla enää toista raskautta.

Jos sinulla on vielä ikää jäljellä, tuskin teidän tarvitsee asiaa päättää nyt heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin ehkä toisen lapsen, mutta pelkään, että vauva olisi "vaativa" vauva. Meidän eka lapsi on ollut helppo ja silti olen ihan väsynyt ja parisuhde kovilla. Tähän jos ottaisin jonkun itkijän vielä lisäksi niin olisin ihan palasina...

Vierailija
4/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tod näk enempää ei tule, yritystä ei ole ollut ja ei varmasti tulla enää lisää yrittämäänkään. Tuntuu, että elämä on nyt hyvä näin, mulla synnytys oli tosi vaikea ja lapsen hengenlähtö lähellä, joten uusi synnytys ei houkuta yhtään. Jos tulisi sattumalta raskaaksi, niin toki vauva olisi tervetullut, mutta ei lähdetä enää yrittämään toista. Mies on ihan samoilla linjoilla mun kanssa.

Vierailija
5/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan heti päättää, mutta kauhean montaa vuotta ei voida odottaakaan. Täytän itse kohta 36v, enkä yli nelikymppisenä varmaan jaksaisi vauvaa.

Muakin pelottaa, että saataisiin vaativa lapsi tai jopa vammainen. Olen aika mukavuudenhaluinen kotona ja työt taas vaativia asiantuntijatöitä. Olisi toisaalta ihana nauttia elämästä vain näin, mutta toisaalta kaihertaa ajatus myös toisesta lapsesta.

Ap

Vierailija
6/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoaksi jää. Emme miehen kanssa kumpikaan halua enempää lapsia. Tämä on meidän perhe.

Vierailija
7/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä tyttö 5 v, lisää ei ole tulossa (ihan omasta halusta). Elämä on mukavaa näin, eikä tyttö ole koskaan sisarusta kaipaillut. Itse olen myös ainokainen, enkä minäkään ole sisaruksia koskaan halunnut. Ehkä siksi ei tunnu että pitäisi tai olisi joku pakko hankkia useampia lapsia.

Vierailija
8/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yhden lapsen äiti, ihan omasta halusta. En ole koskaan halunnutkaan enempää lapsia, mutta sukulaisten taholta alkoi suunnilleen heti lapsen syntymän jälkeen painostus "koskas seuraava tulee" "toivottavasti seuraava on sitten tyttö". Eikä millään mene perille, että me ei haluta enempää lapsia!

Kyllä me ollaan hirveitä ihmisiä muiden mielestä, kun ei haluta lapselle sisaruksia. Mieskin on kuitenkin ihan normaali, vaikka on ainoa lapsi. Paljon kavereita asuu kuitenkin lähellä, sukulaislapsia myös, ei ole varmasti yksinäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä