Saatko meikattua itsesi nätiksi ilman silmämeikkiä?
Kommentit (13)
olen nätti ilman minkäänlaista meikkiä!
Ruskeat silmät ja tummahkot ripset. Omasta mielestäni olen nuutunut ilman meikkiä. Kun vielä silmänalusetkin mustat.
rajaukset ja ripsari on se tärkein, ilman niitä näytän mielestäni kaikelta muulta kuin nätiltä.
ripsien taivuttajaa en laskisi kuitenkaan meikiksi, sitä käytän. Muutoin hyvä meikkivoide, puuteri ja huulikiilto/-rasva ja kulmien siistiminen riittää varsin hyvin.
itseasiassa olen paremman näköinen ilman meikkiä.Tummat silmät ja kulmat ei paljon meikkiä vaadi.Tai sitten en vain osaa meikata,vaikka yleensä en hirveästi sitä lahosuojaa naamaan laita,niin silitikin näytän ylimeikatulta:D
Kun ne meikkaan, kukaan ei katso silmiini.
Ovat parasta kasvoissani - ihan ilman restylanea...
itseasiassa olen paremman näköinen ilman meikkiä.Tummat silmät ja kulmat ei paljon meikkiä vaadi.Tai sitten en vain osaa meikata,vaikka yleensä en hirveästi sitä lahosuojaa naamaan laita,niin silitikin näytän ylimeikatulta:D
eli luultavasti sitä on joko liikaa tai sellaiset sävyt jotka ei sovi ihollesi. Tummakulmaisuus ja -silmäisyys on kyllä hyvä, se ei tosiaan niin vaadi meikkiä kuin tällainen perisuomalainen taikinanaama haileine väreineen :)
en tiedä nätiksi, mutta nätimmäksi ainakin, kun laittaa sävyttävän voiteen, huulikiilto, kulmat nypitty hyvin ja sipaus poskipunaa tai aurinkopuuteria, niin ihan freessin näköinen olen.
En edes käytä silmämeikkejä ollenkaan arkisin. Juhliin tms saataan sitten ripsaria laittaa. Minulla tosi tummanruskeat silmät ja hiukset sekä tummat kulmat+ripset. Käytän arkisin vain meikkivoidetta tasoittamaan ihoa ja aurinkopuuteria tuomaan väriä tähän kalpeaan olemukseen. Minulla siis tosi vaalea iho. Kulmiin laitan vähän kulmakynää ja se on siinä.
Pohjatyöt huolella ja huuliin kirkkaanpunaista (ihon väriin sopivaa) huulipunaa. Ei tarvitse silmiin mitään.
Olen niin herkkäsilmäinen etten voi edes oikein käyttää silmämeikkiä.
kaiken muun voisin jättää pois,mutta ripsenkäännin ja ripsiväri on se Pakollinen