G: meikkaatko joka päivä ja laitat hiuksesi kuntoon?
itse laitan joka päivä hiukset kondikseen ja meikkaan joka päivä.tykkään olla huoliteltu.en koskaan lähe ilman meikkiä kaupungille tai muuallekaan.
Kommentit (43)
pääasiassa ollaan kotona tai ulkoilemassa.
mutta en ole koskaan meikannut päivittäin. Miksi meikkaisin? Ihoni on erittäin hyvä, kulmat ja ripset luonnostaan tummat.
en viikonloppuisin, ellei ole jotain menoa. Nyt menemme venemessuille, niin kyllä meikkaan.
Mutta hiukset... minulla on pitkät hiukset, ei niitä oikein saa millään "kuntoon".
mutta tukka menee usein ponnarille, mulla on luonnonkihara ja siitä tulee aina tosi hullun näköinen jos liikaa laitan.
varsinkin jos menen jonnekin. Joskus saattaa olla meikittä jos ollaan vaan kotosalla.
teen kevyen meikin (kulmaväri, ripsiväri ja huulipuna). Mutta kyllä minä ihan hyvin ilman meikkiäkin voin kulkea ulkona :)
Hiuksia en yleensä sen kummemmin laita, malli on sellainen että harjaus riittää mielestäni.
Hiukset yleensä harjaan joka päivä ja laitan ponnarille tai sitten en. Joskus viikonloppuna en välttämättä harjaa. Kyse ei ole siitä ettenkö ehtisi. En vaan koe tarvetta. Meikaan ehkä noin 1-3 keraa vuodessa, jos mennään johonkin isompiin juhliin kuiten häihin tms. Tosin nykyään en silloinkaan. Minusta on ihanaa olla luonnonkaunis! Mieheni ei kamalasti tykkää, jos minulla on meikkiä tai olen "pynttäytynt". Hänestä se on luonnotonta.
tietysti paremman näköinen meikattuna, mutta ihan tarpeeksi hyvännäköinen ilmankin, joten ei tarvitse meikata välttämättä kuin erityistilaisuuksiin.
Mitä väliä sillä on, jos ihmisellä on joskus tummat silmänaluset? Tai vaikka olisi useinkin? Tai jos naamassa on "värieroa" (mitä lie sekin, iho on kyllä ihan samaa kudosta koko naamassa...) ? Jos otsassa on ryppy ja siihen ei laita jotain valokynää, joka maksaa yli 50e, niin sittenkö ihminen ei ole huoliteltu?
Joskus olisi hyvä ajatella myös maapallon kestokykyä eikä jotain värieroja. NIIN!
Mitä väliä sillä on, jos ihmisellä on joskus tummat silmänaluset? Tai vaikka olisi useinkin? Tai jos naamassa on "värieroa" (mitä lie sekin, iho on kyllä ihan samaa kudosta koko naamassa...) ? Jos otsassa on ryppy ja siihen ei laita jotain valokynää, joka maksaa yli 50e, niin sittenkö ihminen ei ole huoliteltu?
Joskus olisi hyvä ajatella myös maapallon kestokykyä eikä jotain värieroja. NIIN!
ketään tapa tai meikkaamattomuus pelasta. Ole sinä niin luomu kuin haluat, mutta älä länkytä muille jos viitsivät ulkonäköönsä panostaa.
Juu, sinne kudoksiinhan ne meikit survotaan ;D
ketään tapa tai meikkaamattomuus pelasta. Ole sinä niin luomu kuin haluat, mutta älä länkytä muille jos viitsivät ulkonäköönsä panostaa.
tämä meikkamisoikeus. Lienee ihan vakavammastakin ihmisoikeudesta kyse.
sitten taivastellaan kun muualla euroopassa on naiset niin naisellisia ja huoliteltuja. Suomi-mamma se on kuin riihen seinästä reväisty naama norsunvitulla löpöttävissä verkkareissaan, tukka vantaalle sojottaen. Mutta onhan ainakin "luomu" ja "älykäs". Eikä hitustakaan "bimbo"! =D
tämä meikkamisoikeus. Lienee ihan vakavammastakin ihmisoikeudesta kyse.
tunkee joka ketjuun itkemään
varmaan aina järkyttyy baarin jälkeen aamulla, kun ne meni sänkyyn Megan Foxin kanssa ja herää aamulla Tanja Poutiaisen vierestä.
että kaikki vetää samanlaiset paklaukset kuin sinä?
varmaan aina järkyttyy baarin jälkeen aamulla, kun ne meni sänkyyn Megan Foxin kanssa ja herää aamulla Tanja Poutiaisen vierestä.
sitten taivastellaan kun muualla euroopassa on naiset niin naisellisia ja huoliteltuja. Suomi-mamma se on kuin riihen seinästä reväisty naama norsunvitulla löpöttävissä verkkareissaan, tukka vantaalle sojottaen. Mutta onhan ainakin "luomu" ja "älykäs". Eikä hitustakaan "bimbo"! =D
Olisiko mahdollista, että ihminen voi olla naisellinen ja huoliteltu ilman meikkejä ja hiussuihkeitakin? No ehkä ei joissakin piireissä...
Vaikka olenkin lasten kanssa kotona, laitan JOKA PÄIVÄ meikkiä. En osaa kuvitellakaana etten meikkaisi, haluan olla huoliteltu ja itselläni on parempi olo kun on meikkiä naamassa. Hiuksia en mitenkään erityisemmin laita, mutta sentään harjaan ne joka päivä ja laitan esim. ponnarille. Olen kuullut useista kotiäideistä, jotka ovat niin kiireisiä etteivät ehdi edes hiuksia harjata joka päivä!?