G: meikkaatko joka päivä ja laitat hiuksesi kuntoon?
itse laitan joka päivä hiukset kondikseen ja meikkaan joka päivä.tykkään olla huoliteltu.en koskaan lähe ilman meikkiä kaupungille tai muuallekaan.
Kommentit (43)
tällaisia päiviä sattuu aika usein, kun lapsi saa epilepsiakohtauksia, ja asumme puolisoni kanssa eri paikkakunnilla arkiviikot. miestäni varten (lue; ihan vain itseäni ilahduttamaan) saatan meikata vaikken mihinkään lähtisikään silloin kun olemme yhdessä.
muuten kyllä meikkaan ja laitan hiukset päivittäin.
nyt hoitovapaalla kotona noin joka toinen päivä.
Etenkin nyt kun tenava kipeä, en niin hirveästi meikkaile. Kun en ulkonakaan liiku.
Miksi pitäisi meikata? Pidän joka päivä meikkaavia vähän yksinkertaisina.
Miten niitä hiuksia muuten laitetaan? Minulla on tapana harjata ne aamuisin. Mitä siihen hiusten laittamiseen kuuluu?
Miten niitä hiuksia muuten laitetaan? Minulla on tapana harjata ne aamuisin. Mitä siihen hiusten laittamiseen kuuluu?
Sinusta olen siis yksinkertainen, kun meikkaan joka päivä? olen luonnostani tosi vaalea, joten meikkaan kulmat ja ripset, peitän tummat silmänaluset ja tasoitan ihoni mineraalimeikkivoiteella ja piristän kasvoni poskipunalla. Olen siis yksinkertainen?
Hiuksista: mä suoristan joka päivä hiukseni, mulla on lyhyt malli joka ei yllä kiinni ja luonnonkihara tukka. Käyn iltaisin suihkussa joten aamulla tukka kaipaa suoristusrautaa ennenkuin kehtaan mennä ulos (se on siis ihan pystyssä:D). Käytän suoristusrautanestettä, hiuspuuteria ja frizz-ease-voidetta.
pitää toisia yksinkertaisina meikkauksen perusteella...
hyvin yksinkertainen ihminen voi olla näin yksinkertainen! XD
Miksi pitäisi meikata? Pidän joka päivä meikkaavia vähän yksinkertaisina. Miten niitä hiuksia muuten laitetaan? Minulla on tapana harjata ne aamuisin. Mitä siihen hiusten laittamiseen kuuluu?
Siihen kuluu päivittäin n.15 min.
niin laitan joka aamu hiukset,laitan muotovaahtoa,föönaan ilmakihartimella ja nostelen sit hiusvahalla kuohkeaksi tai vähän pystympään,ja meikkaan samoten joka päivä,ripsiväri,meikkipuuteri,rajaukset ja luomiväri ym..
on tottunu teinistä asti meikkaan niin kuuluu ihan joka päiväisiin rutiineihin samallalailla vaikka kuin hampaitten pesu.
siitä tulee parempi olo kun hoitaa itseään. Olen myös esteetikko, en halua kootiini tai vaatekaappiini mitään rumaa, joten miksi en huolehtisi myös omasta ulkonäöstäni?
Ei siihen ainakaan minulla kauaa mene: pesu ja rasvaus 5 min, meikkaus (valokynä, rasvoittuvan t-alueen meikkaus ja mahd. huulipuna +parfyymi) 5 min. Hiukset on pitkät ja hyväkuntoiset, suoristan ne pesun jälkeen joka toinen/kolmas päivä, aikaa menee n. 10 min. Kampaajalla en käy, itse leikkaan otsiksen ja mies latvat, hiukset on tummanruskeat ja värjään haalistuvat latvat 2 kertaa vuodessa tummemmiksi.
tällä viikolla olen tainnut meikata parina päivänä (vain yhtenä päivänä olen ollut työpaikalla, muuten etätöissä). Tukkaa en ole laittanut pahemmin kuin maanantaina, mutta onneksi on sellainen malli (polkka) mikä on ihan ok lähes laittamattakin kunhan on puhdas.
Ja siis olen ollut ihan meikittä tällä viikolla koulussakin, siis opiskelen työn ohessa. En ole enää jaksanut kiireessä etätyöpäivän jälkeen ennen tuntien alkua alkaa meikkaamaan.
Jäin juuri äityslomalle ja kotosalla ollaan, mutta koetan silti jaksaa laittautua joka päivä, vaikka muuta ohjelmaa ei olisi kuin esikoisen kuljetus kouluun ja kotiin.
Hiukseni ovat lyhyet ja aamuisin pystyssä (todellakin bed head :)), joten ne on pakko pestä ja laittaa. Samalla vaivalla sitten peitän tummat silmänaluset, laitan vähän mineraalimeikkipuuteria ja meikkaan silmät ja kulmat.
Tämä on rutiini nyt, saa nähdä sitten, kun vaavi syntyy :) Edellisellä äitiyslomalla olin yleensä jo matkalla puolessa välissä leikkipuistoon, kun muistin, etten ole katsonut peiliin koko aamuna :D
Jotenkin sen ymmärtää vielä jossain yläasteiässä, mutta sen jälkeen enää ei. Siihen menee mielettömät summat rahaakin vuosien mittaan. Minulla esim. on ystävä, joka jaksaa aina valitella, kun kaikki mahdollinen on niin hirveän kallista. Ripsiväriin kyllä löytyy aina rahaa, siinä ei säästetä. Aika pöljää.
Saahan sitä toki meikata, se nyt on jokaisen oma asia. Mutta aika paljon on myös ihmisiä, jotka eivät tällaista jatkuvaa pynttäämistä ymmärrä. Eivät he mitenkään yksinkertaisia ole.
Hiukset harjaan aamuisin.
Olen luonnonkaunis ja mulla on upea tukka joka ei laittamista tarvi :P
Saahan sitä toki meikata, se nyt on jokaisen oma asia. Mutta aika paljon on myös ihmisiä, jotka eivät tällaista jatkuvaa pynttäämistä ymmärrä. Eivät he mitenkään yksinkertaisia ole.
Kyllä ne tosiaan erottaa jotka meikkaavat vain kolme kertaa vuodessa johonkin juhliin, silloin ollaan lähinnä kuin Twisted Sisterin laulaja ;)
Jotenkin sen ymmärtää vielä jossain yläasteiässä, mutta sen jälkeen enää ei. Siihen menee mielettömät summat rahaakin vuosien mittaan. Minulla esim. on ystävä, joka jaksaa aina valitella, kun kaikki mahdollinen on niin hirveän kallista. Ripsiväriin kyllä löytyy aina rahaa, siinä ei säästetä. Aika pöljää.
En ymmärrä tuollaista mielipidettä, ilmeisesti suuri osa maapallon naisista on sitten bimboja.
Joka aamu, vaikka en olisi talosta uloskaan lähdössä. Meikkivoide,puuteri,poskipuna,huulikiille,ripsari,kaksivärinen luomiväri.(siis vaihtelen värejä, mutta käytän aina kahta eri väriä yhtäaikaa)
Hiuksia en ns.laita joka päivä, yleensä vedän ne vaan nutturalle tai laitan letille kun ovat pitkät ja olen kokki. Kotona ollessa ovat monesti vaan poninhännällä, jos lähden esim. shoppailemaan, silloin laitan monesti ne auki ja kiharran tmv hieman.
Kyllä ne tosiaan erottaa jotka meikkaavat vain kolme kertaa vuodessa johonkin juhliin, silloin ollaan lähinnä kuin Twisted Sisterin laulaja ;)
Miksi te meikkaatte, kun se pitää näyttää siltä, että ei olisi meikkiä ollenkaan? Eikö silloin olisi ihan sama jättää meikkaamattakin? Säästyisi rahaa ja myös luontoa...
Näin äitiyslomalla, en ehkä ihan joka päivä, mutta melkein. Töissä on pakko näyttää asialliselta, joten en todellakaan halua menettää sitä tatsia normimeikkiin ja korkokengillä kävelyyn. Jo kesäloman jälkeen jalat huutaa armoa pari ekaa viikkoa töissä.
Mun mielestä itsestä huolehtiminen on elinehto.
Mutta muuten kyllä aina meikkaan ja yritän saada hiukset kuosiin. Ei siihen kauaa mene kun on se osa aamurutiineja.