Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kaikki oikeasti huomaa olevansa raskaana?

Vierailija
18.02.2010 |

Siis tarkoitan ennen kuin se ulkopuolisillekaan näkyy? Itse huomaan heti oostani, milloin olen raskaana, jo ennen kuin sitä testeillä edes voi havaita. Eikö kaikille siis todellakaan tule raskausoloa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka itsellä on oireita, ei se tarkoita että kaikilla on.

Minulla on 2 lasta, eikä ikinä ole ollut raskausoireita. Silloin vasta olen kunnolla uskonut että joku mahassa on, kun liikkeet ovat alkaneet. :)

Kun taas kaverini alkoi oksentelemaan jo hyvin varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
42/48 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa 2-kymppinen nainen ei tiennyt olevansa raskaana, ennen kuin raskaus oli jo viikolla 20. Sai vielä abortin poikkeusluvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muita sellaisia tapauksia, joissa lapsi olisi ei-toivottu?

Vierailija
44/48 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennään suoraan sitten synnyttämään laitokselle!!!!!

Pakolla on joitain merkkejä n.40raskausviikon aikana, jos nyt raskaus yleensä on täysiaikainen ja muutenkin!

Itellä on 7lasta ja jokaisen raskauden alussa on tullut merkkejä raskaudesta.

Vierailija
45/48 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki testin vasta ollessaan viidennellä kuulla. sitä ennen hän oli jatkuvasti hypännyt lääkärissä vatsavaivojen ja muiden outojen oireitten takia, mutta ei ollut ajatellut olevansa raskaana, koska edellinen muistamansa seksikokemus oli ollut eksänsä kanssa yli vuosi aikaisemmin. tämän hän sanoi lääkärillekin, joten testiä ei koskaan tehty. laktoosiallergiaa hänelle lopulta tarjottiin diagnoosiksi.

lopulta ystäväni kuitenkin alkoi laskeskella, että noin kuukautta ennen kuin hänellä nuo oireet alkoivat, hän oli ollut melko reippaassa humalassa ystäviensä kutsuilla, oli jäänyt jopa sinne yöksikin, ja että siellä ehkä on voinut tapahtua jotain, vaikkei hän muistanutkaan loppuillasta mitään itse. ja niinhän sitten oli käynytkin. isäehdokaskin löytyi ystävien kautta ja vaikka pariskunta ei toista kertaa intiimimmin ollut yhdessä, isä kuitenkin pitää poikaan yhteyttä ihan normaalisti.

Vierailija
46/48 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautta ennen kuukautisia. Tiesin kyllä, koska seurasin lämpökäyriä ja niistä näin kiinnittymiset.

testin tein ja viivat tuli.Raskaudet olleet todella toivottuja.

Silti vielä viikon 8 paikkeilla ja np-ultraan asti olen kuulostellut oloani ja tehnyt jopa varmistustestin, jotta näen olevani oikeasti raskaana. Että mulla ainakin hyvin vois jäädä tuntemusten puolesta huomaamatta.

Vierailija
47/48 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väitän olevani normaaliälyinen.

Me oltiin yritetty lasta jo aika pitkään, ja olin saanut keskenmenon. Sen jälkeen meni pitkän aikaa ennen kuin harrastimme seksiä. Mitään oireita, ei siis mitään oireita ollut. Kuukautiset tulivat seuraavan kerran noin 10 viikkoa keskenmenosta. Vasta kun sitä seuraava kierto venyi ja venyi, aloin ajattelemaan, että joku on vialla. Mietin sitäkin asiaa pari viikkoa, koska mitään oireita ei ollut, eikä seksiäkään töistä ja matkoista johtuen liiemmin ollut. Niinpä menin gynelle ja karu totuus paljastui.

Vierailija
48/48 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus oli edennyt hyvin pitkälle ennen kuin harjoitussupistukset paljastivat sen.

Ei vaan ollut mitään oireita, ja kuukautisetkin tulivat ajallaan monta kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä