Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan synnytys, kommentteja?

Vierailija
18.02.2010 |

jännää

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaikkea ei tietenkään näytetty. Tippa tuli linssiin!

Ja miten Martina näyttikään hyvältä ja energiseltä synnytyksen jälkeen :) Itse olin puolikuolleena...synnytykset ovat tietenkin aina yksilöllisiä.

Kiva sarja, vaikka alkuun oli ihan erilainen mielikuva pariskunnasta.

Vierailija
22/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi omaan synnytykseen vaan 7-10 viikkoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksessä. Itse, kun lastani synnytin niin olin jotenkin kivusta jäykkänä..en halunnut liikkua ja olin vain hiljaa ja yritin päästä supistuksista yli. Ihana jakso oli kuitenkin!

Vierailija
24/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan näytetty...

Vierailija
25/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdettähän toi on, eikä mikään sairaala faktapätkä

Vierailija
26/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmasta ei saanut ollenkaan kuvaa siitä, että olisi ollut helpo tai vähäkipuinen synnytys, kuten muutama tässä ketjussa viittaa. Pari vuorokautta kestävä käynnistetty synnytys on varmaan aina tosi kurjaa. Tv-ohjelmassa toki on valittu, mitä näytetään, mutta rankka synnytys on taatusti ollut.

Vierailija
27/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imukupilla otetaan, niin eikö siinä leikata ym repeydy, kun noin pystyi heti istumaan?

T:kateellinen

Vierailija
28/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-vauva imukupilla, eikä revennyt yhtään, ei tikin tikkiä ja istuin heti sen jälkeen! Eli ei tarkoita, ettei pystyisi istumaan, jos on imukuppisynnytys.

Vierailija
29/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti selkeesti istuvan toisella kankullaan vinossa, ihan muistui oman ekan synnytyksen jälkeiset ajat, kun oli eppari leikattu.

Vierailija
30/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Eskon kommentit, ihanaa!

Vierailija
31/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui oman pojan syntymä niin mieleen.

Mullakin oli käynnistetty synnytys ja ainakin mulla se avautumisvaihe oli todella tuskainen.

Vierailija
32/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella koskettava ja kaunis jakso. Eikä tietenkään syntyvää vauvaa kirota, kuten joku kirjoitti. Martina antanut muutenkin tempperamenttinsa näkyä ja hyvä niin. Ihana pari ja suloinen vauva!

Vierailija
33/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko uusintana?

Vierailija
34/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee...

Säälittävää minun mielestäni :(

Vierailija
35/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä kaikilla on oikeus mielipiteeseen!

Säälittävää minun mielestäni :(

Vierailija
36/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli kans meiän nuorimmaisen syntymä mieleen, ei oo ku pari päivää victoriaa nuorempi. ja samassa paikassa vielä synnytettiin. oli ihana kattoo kun sai sitten muistella kunnolla omia synnytyksiä...

mä haluun vielä kerran kokea ton

Vierailija
37/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin väittää, että kohtuullisen rankka tuollanen synnytys on kun synnytellään kahta vuorokautta putkeen, nousee kuumetta ja saa antibioottitippaa. Itelläni kans käynnistettiin, mutta mulla pysy vedet sisällä ja kalvot puhkastiin n 5h ennen ku vauva tuli maailmaan. Mutta raskasta se on olla sellasessa aaltoilevassa kivussa odottaen että koska se syntys ihan oikeesti.

Jos voisin valita niin mulle mieluummin sellanen rivakka 3-5 tunnin synnytys (niinku nää mun muut on olluki).

Mutta ihana jakso ja hienosti näytti Martina jaksavan. Ainoa mikä särähti korvaan, oli ku siinä lopussa joku hehkutti kuinka ihanaa on ku Esko osallistuu näin hyvin kun se nykyään on niin harvinaista että miehet kantaa vastuuta tälleen ja ovat alusta asti mukana. Mä kun luulin et se on enemmänkin standardi jo..

Vierailija
38/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan uusintana? =)

En ole sarjaa seurannut, on tullut liian myöhään kun aamulla aikaisin herätys töihin, mutta ton jakson haluisin nähdä kun omaan laskettuun aikaan vajaa 8vkoa :).

Vierailija
39/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan näytetty...

Vierailija
40/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisen synnytys ole niin yksilöllinen, ettei siinä ole toisilla kommentoitavaa

kukaan ei IKINÄ kommentoi/arvostele kenenkään synnytyksiä! =DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä