Martinan synnytys, kommentteja?
Kommentit (43)
onneksi omaan synnytykseen vaan 7-10 viikkoa :)
synnytyksessä. Itse, kun lastani synnytin niin olin jotenkin kivusta jäykkänä..en halunnut liikkua ja olin vain hiljaa ja yritin päästä supistuksista yli. Ihana jakso oli kuitenkin!
Viihdettähän toi on, eikä mikään sairaala faktapätkä
ohjelmasta ei saanut ollenkaan kuvaa siitä, että olisi ollut helpo tai vähäkipuinen synnytys, kuten muutama tässä ketjussa viittaa. Pari vuorokautta kestävä käynnistetty synnytys on varmaan aina tosi kurjaa. Tv-ohjelmassa toki on valittu, mitä näytetään, mutta rankka synnytys on taatusti ollut.
Jos imukupilla otetaan, niin eikö siinä leikata ym repeydy, kun noin pystyi heti istumaan?
T:kateellinen
B-vauva imukupilla, eikä revennyt yhtään, ei tikin tikkiä ja istuin heti sen jälkeen! Eli ei tarkoita, ettei pystyisi istumaan, jos on imukuppisynnytys.
näytti selkeesti istuvan toisella kankullaan vinossa, ihan muistui oman ekan synnytyksen jälkeiset ajat, kun oli eppari leikattu.
Muistui oman pojan syntymä niin mieleen.
Mullakin oli käynnistetty synnytys ja ainakin mulla se avautumisvaihe oli todella tuskainen.
Todella koskettava ja kaunis jakso. Eikä tietenkään syntyvää vauvaa kirota, kuten joku kirjoitti. Martina antanut muutenkin tempperamenttinsa näkyä ja hyvä niin. Ihana pari ja suloinen vauva!
Rahalla saa ja hevosella pääsee...
Säälittävää minun mielestäni :(
Onneksi meillä kaikilla on oikeus mielipiteeseen!
Säälittävää minun mielestäni :(
mulla tuli kans meiän nuorimmaisen syntymä mieleen, ei oo ku pari päivää victoriaa nuorempi. ja samassa paikassa vielä synnytettiin. oli ihana kattoo kun sai sitten muistella kunnolla omia synnytyksiä...
mä haluun vielä kerran kokea ton
ja voisin väittää, että kohtuullisen rankka tuollanen synnytys on kun synnytellään kahta vuorokautta putkeen, nousee kuumetta ja saa antibioottitippaa. Itelläni kans käynnistettiin, mutta mulla pysy vedet sisällä ja kalvot puhkastiin n 5h ennen ku vauva tuli maailmaan. Mutta raskasta se on olla sellasessa aaltoilevassa kivussa odottaen että koska se syntys ihan oikeesti.
Jos voisin valita niin mulle mieluummin sellanen rivakka 3-5 tunnin synnytys (niinku nää mun muut on olluki).
Mutta ihana jakso ja hienosti näytti Martina jaksavan. Ainoa mikä särähti korvaan, oli ku siinä lopussa joku hehkutti kuinka ihanaa on ku Esko osallistuu näin hyvin kun se nykyään on niin harvinaista että miehet kantaa vastuuta tälleen ja ovat alusta asti mukana. Mä kun luulin et se on enemmänkin standardi jo..
tuleekohan uusintana? =)
En ole sarjaa seurannut, on tullut liian myöhään kun aamulla aikaisin herätys töihin, mutta ton jakson haluisin nähdä kun omaan laskettuun aikaan vajaa 8vkoa :).
Eiköhän jokaisen synnytys ole niin yksilöllinen, ettei siinä ole toisilla kommentoitavaa
kukaan ei IKINÄ kommentoi/arvostele kenenkään synnytyksiä! =DDDD
vaikka kaikkea ei tietenkään näytetty. Tippa tuli linssiin!
Ja miten Martina näyttikään hyvältä ja energiseltä synnytyksen jälkeen :) Itse olin puolikuolleena...synnytykset ovat tietenkin aina yksilöllisiä.
Kiva sarja, vaikka alkuun oli ihan erilainen mielikuva pariskunnasta.