Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan synnytys, kommentteja?

Vierailija
18.02.2010 |

jännää

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla on sitten ollut hyvin erialinen synnyts kun suurella osalla tällä. Synnytys kesti kyllä kauan niin kuin Martinallakin, mutta en edes tuon vertaa valitellut. Ja ihan itse ponnistin vauvan kahdella ponnistuksella maailmaan. Olen ajatelut, että minulla oli ihan normaali synnytys, mutta ilmeisesti minäkin olen sitten ollut tosi hyvä synnyttäjä!?

Tuohon synnytyksen pituuteen pitää vielä kommentoida, että kummasti laskettiin alkaneeksi laspivesien menosta :) jos minä laskisin synnytykseni alkaaneksi lapsevesien menosta niin se olisi kestänyt 3 vuorokautta. Eikös se lasketa vasta siitä kun on 4cm auki? Ja jos Martinallakin laskut olisi siitä aloitetu, niin ei se sitten niin kovin pitkä synnytys edes olisi ollut!

Mutta joo....söpö vauva!

Vierailija
2/43 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhaanjohtava, itselläni käynnistyksestä ja vesien menosta meni 4 vuorokautta.

Mutta itse synnytyksestä Martina suoriutui kuitenkin loistavasti, mua mietitytti alkuun meinaako Martina imettää ja siitäkin olin tosi iloisesti yllättynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin näyttänyt noin hyvältä edes omien n. 5 h kestäneiden synnytysten aikana :)

Melko sissi kun antaa kuvata suoistusten aikana :)

Vierailija
4/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän, hyvää viihdettä. Martina ja Esko on itse asiassa aika symppiksiä, vaikka mielikuvani oli toisenlainen alkuun.

Vierailija
5/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koomiset noi tekoripset...

tuollainen pitkä synnytys vaikuttaa helpolta. saa lepäillä välillä. yms.

itselläni oli lyhyt mutta ytimekäs synnytys. taju lähti kivun takia. muuten ei ollut lepohetkiä.

Vierailija
6/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jaksoi liimata irtoripset synnytystäkin varten.

Mutta ihan vakavasti puhuen, kyllä toi synnytys aina on liikuttava tapaus, ei väliä kuka siinä on pusertamassa. Tuo vahvasti mieleen omat taistelut.

Vierailija
7/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo sellaset liimattavat tekoripset :D :D Heh. Ne on ripsien tuuhennokset/pidennykset, niinku hiuksiinki tehään.

Vierailija
8/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo sellaset liimattavat tekoripset :D :D Heh. Ne on ripsien tuuhennokset/pidennykset, niinku hiuksiinki tehään.

oli kuitenkin poistanut ne pidennykset sitten loppusynnytyksessä. eli alkuun oli siis ihan sellaiset liimattavat.

Vierailija
9/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko sitä synnytystä vai niitä tekoripsiä? :D

Vierailija
10/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinenhan tuo syntymä oli vaikka en pariskunta diggaakaan. Suloinen vauva.

Vierailija
11/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko uusintana?

Vierailija
12/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkän puolensa ,vaikka olet kuinka julkkis ,sinunkin on setehtävä ,siis synnyttää .

Vierailija
13/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaan ripsiväriä ja sti kun kasvot pestään niin lähteehän siitä sitä väriä ja tuuheutta hieman,kuten tavallisistakin ripsistä

Vierailija
14/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin muistui omat synnytykset ja se niiden jälkeinen euforinen tunnelma mieleen...

Vierailija
15/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivuissa 24h ja karjuin ja huusin ja olin niin paskana ja väsynyt, ihailen naisia jotka synnyttää kuin martina, minusta ei ollut siihen :/ haistattelin miehellenikin ja ¤%&/ että se sattui...näytti siltä ettei martinalla ollut tuntoa kunnolla tai sitten tosi korkea kipukynnys ;) upea synnytys, ihana vauva ja ihanat vanhemmat.

Vierailija
16/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittyi hienosti juuri se synnytyksen jälkeinen tunnelma, ja tosiaan tuli oman lapsen syntymä mieleen. Ihan samat fiilikset mulla oli silloin kun tuolla Eskolla, "luulin että se ois ihan sininen", niin minäkin luulin ja olin tyytyväinen kun oma vauva ei ollut :D. (Vaikka myöhemmin mulle sanottiin että kyllä se vähän oli ollutkin.)

Vierailija
17/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkeleitä oli päästellyt ja vitun mättämistä sitä kyllä kuultiin.

En tajua niitä jotka kiroilee lastaan synnyttäessä. Kirotaanko siinä tuleva pienokainen.

Vierailija
18/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi meininkiähän toi oli, kivuissaan näytti olevan, veti kunnon lääkitykset ja ponnisti epiduraalilla puudutettuna imukupilla autettuna. Siis ei minusta tavallista kummosempi. Heidän kiroilunsa ja yhteenotot inhottavat. Toivottavasti eivät jatkossa hillu lapsen kuullen.

Vierailija
19/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollain voi olla mies noin täysillä mukana synnytyksessä! Itse koin loppuraskauden ja lapsen syntymän yksin kun mies päätti kesken raskauden ettei sittenkään halua vielä isäksi.

Vierailija
20/43 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole ollut ilman julkisuudessa,ei se lapsi syntynyt vain jostakin ,Martina JA esko sentekivät ,onnea .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi