Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti mahassa, paniikki!! :( Voiko tälläisestä syystä lähteä päivystykseen?! :(

Vierailija
18.02.2010 |

Olen ihan paniikissa. Löysin mahastani patin munasarjan kohdalta. Alamahallani on ollut ihmeellisiä tuntemuksia jo jonkin aikaa, nyt kun sitä painelin tunsin että toisella puolella on ihan selvä patti :,(

Olen aivan paniikissa, kädet tärisee ja oksettaa. Se on ihan varmaan joku munasarjasyöpä!! :,( Voinko mennä tänään vielä lääkäriin? pitääkö ne mua ihan pimeänä?! Vai aamulla heti mehiläiseen?!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on varmaan ilmaa jossain suolenmutkassa tai ummetusta. Älä panikoi turhasta!

Vierailija
22/27 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munasarjojen patteja tunne vatsan päältä tunnustelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni lääkäriin, lääkäri tutki ja sanoi, että kakkapökäle suolenmutkassa.

Patti hävisi ja nyttemmin silloin tällöin ilmestyy taas, eli varmaankin lääkäri oli oikeassa.

Ekasta patista aikaa yli kymmenen vuotta ja sisko terve kuin mikä, paitsi että ne pökäleet tuntuvat siellä aika-ajoin vieläkin. Eli turhaan varmaankin panikoit. Käy lääkärissä, niin pääset mielesi päähän.

Vierailija
24/27 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti riippuen siitä kummalta puolen munasolu lähti liikkeelle. Patti oli sellainen herneen kokoinen nappula, ei kipeä eikä tuntunut miltään, menkkamaisia kipuja oli, kun patti tuli aina sellaisessa kierron vaiheessa.

Ihmettelin niitä itsekin monta kertaa, mutta kun hävisivät aina itsekseen, en huolestunut sen enempää.

Vierailija
25/27 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko patti kova, häviääkö esim. painamalla? Eikös nivustyra näy just tuossa samoilla kohdilla? Joka tapauksessa, oli mikä oli, älä panikoi. Vedä nyt syvään henkeä ja ota huomenna yhteyttä lääkäriin. Yritä olla murehtimatta, ei kaikki patit ole syöpää, on hyvälaatuisia kystia, rasvapatteja, yms. Tsemppiä sulle!

Vierailija
26/27 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kymmensenttinen kysta, joka todellakin tuntui vatsan päältäkin. Mutta jos patti on tosiaan uusi ja tullut nopeasti, sitä enemmän se minusta vaikuttaa kystalta. kiinteän syöpäkasvaimen kasvu on yleensä hitaampaa kun taas nestetäytteinen kysta kehittyy ja kasvaa nopeastikin.

Vierailija
27/27 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pääsin päivystykseen pattini takia. mahassa patti, mutta tiistaina sitten lääkärille uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi