Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: A) Millä alalla olet töissä? B) Jos työkavereistasi kaksi ajautuu keskenään eripuraan, niin

Vierailija
18.02.2010 |

menetkö sen puolelle joka on oikeassa vai sen puolelle jonka ystävä olet/joka on tehnyt sinulle palveluksia?

Itse olen aika hämmentynyt markkinointialan moraalittomuudesta. Ihmeellistä pelleilyä. Ei mitään moraalia. Sen puolelle mennään josta on enemmän hyötyä itselle, ei suinkaan sen puolelle joka on oikeassa. Ollaan valmiita menemään todella pitkällekin syrjimisessä/kiusaamisessa jos siitä koetaan olevan hyötyä uralla etenemisessä tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) miksi minun pitäisi mennä jomman kumman puolelle?? Harvoin kai noissa tilanteissa yksi on ehdottomasti oikeassa ja toinen väärässä. Pikemmin yrittäisin tukea molempia näkemään asiat vähän laajemmasta perspektiivistä ja löytämään sovinnon. Viime kädessä en kuitenkaan puuttuisi riitaan - saisivat itse selvittää välinsä.

Vierailija
2/3 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitaa! Kait sitä oman kaverinsa puolelle tulee helpommin käännyttyä tai häntä enempi tuettua, varsinkin jos on aiemmin ollut jotain kärhämää sen toisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mene kummankaan puolelle, jos asia ei kosketa minua. Jos koskettaa, kannatan sitä puolta joka on mielestäni oikeassa. Eli en välttämättä peesaa parhaita työystäviäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme