Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoa...

18.02.2010 |

Hei,

olen 20v. ja olen seurustellut kihlattuni kanssa yli kolme vuotta. Hän on nyt armeijassa mutta meillä molemmilla on ihan järkyttävä vauvakuume. Ollaanko me ihan idiootteja kun edes mietitään tälläista tässä vaiheessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmasti ole idiootteja, vauvakuume tulee silloin kun tulee ja mielestäni mikään aika ei ole sen parempi kuin toinenkaan :) Tottakai vanhempi haluaa aina että on taloudellisesti kaikki tarvittava tarjottavissa lapselleen ja että elämäntilanne olisi otollinen lapselle. Mutta tärkeintä kuitenkin on se, että kumpikin osapuoli haluaa lapsen ja on valmis siihen. Kuitenkin olette kihloissa ja seurustelleetkin jo useamman vuoden.

Itselläni kohtalaisen sama tilanne, pari vuotta olen vanhempi, mutta oman kihlattuni kanssa myös kovasti kuumeillaan ja aikani myös mietin että ollaanko ihan hulluja jos siihen ryhdytään kun minulla ei vielä ole ammattiakaan. Kuitenkin suhde on loistava ja molemmat haluaa lasta ja miehelläni vakityöpaikka. Joten päätettii ryhtyä hommiin ;)

Tottakai järki pitää olla mukana, mutta se että on nuori ei minusta ole syy miksei vois potea vauvakuumetta ja alkaa sitten myös tositoimiin. Kuunnelkaa ajatuksianne, oletteko oikeasti valmiita saamaan lapsen. Ja jos todella haluatte sitä enemmän kuin mitään muuta niin yritystä sitten vain :D

Onnea vain teille :)

2/2 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuon kuuleminen, et en oo ainoo joka miettii et onko ihan sekaisin, helpotti paljon! Ehkäpä tästä nyt uskaltaa oikeesti jotain suunnitellakin ja vaikka yrittääkin...:) Ja niinhän sanotaankin et lasten hankinnalle ei ole sitä täydellistä ajankohtaa.

Onnea yritykseen vain teillekin!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla