Onneksi tyttäreni on kaunis
Kommentit (14)
voivat olla onnettomia ja päättää päivänsä oman käden kautta. Onneksi tyttöni on ihmisen näköinen, pärjää hyvin koulussa ja mikä tärkeintä on ONNELLINEN.
Oletko itse kaunis?
Lapsen ulkonäkö voi muuttua hyvinkin paljon kun ikää tulee lisää. 10 vuotta nuorempi pikkusiskoni oli todella kaunis lapsi, hänellä oli vaaleat kiharat ja säännölliset piirteet. Valitettavasti murrosiän lähestyessä hänen piirteensä alkoivat muuttua ja hiukset tummentuivat ja suoristuivat. Hänestä tulikin yhtä ruma aikuinen kuin minusta.
Äitimme on edelleen kasvoiltaan kaunis ja on harmillista, että me molemmat tyttäret perimmekin kasvomme isän puolelta.
Aamun eka provo, onneton yritys tosin
Jos sä oot kaunis ei sun tartte kantaa mistään huolta.
Oletko ollut sekä kaunis että ruma?
mulle on tullut ihan sama olo. Mitä jos saatkin sen haluamasi tytön eikä se olekaan kaunis ja söpö niinkuin tyttöjen KUULUU olla. Mitä jos se ei käyttäydykään kuten tyttöjen halutaan käyttäytyvän.
Tai toisin päin... Mitä jos poika onkin joku nössö itkupilli joka ei tykkää mistään liikunnasta jne.
usein sitä miettii, mitä oudommat ihmiset mahtavat ajatella meidän tytöstä, jolla kasvot allergian ja atopian takia ihottumaiset... ajattelevatko, että onneksi TUO ei ole minun lapseni. Tyttö on muuten kaunis, hyväkäytöksinen, reipas, iloinen ja toiset lapset eivät tuota syrji. Mutta aikuiset joskus katsovat pitkään.
Menikö joku koukkuun? En katsonut viestiketjua...
Näin on moni tullut sanomaan minulle, tyttö on herättänyt pokkeuksellisen kauniin ulkonäkönsä takia huomiota vauvasta asti.
Hän on myös kehitysvammainen, enkä usko että ulkonäkö helpottaa yhtään hänen elämäänsä.
mutta joka on myös villi ja poikamainen? Mihis väliin hänet sitten luokitellaan?
Onneksi tyttäreni on kaunis
Minulla on tuttava joka pitää tytärtään kauniina ja suorastaan tulevana missinä. Ymmärrän että äitinä näkee lapsensa kauniina vaikkei sitä kauneutta muut välttämättä huomaa.
Itse en ole ollut kaunis lapsi. Koulukuvat saavat vieläkin häpeän mieleen. Mulla ei ollut poikakavereita eikä kukaan varmasti ollut musta kiinnostunut. Ihme, että nykyinen mieheni minut huoli.
Meidän tytär on nyt seitsemännellä luokalla ja on oikeasti kaunis. Siis ei vaan minun mielestäni vaan on koulussa hyvin suosittu ja kaunis ulkonäkö on kyllä yhtenä syynä tähän suosioon.
Angelman-lapsethan ovat aivan äärettömän suloisia ja rakastettavia loputtoman hyväntuulisuutensa vuoksi. Ja erikoispiirteetkin ovat suloisia, nukkemaisia.