Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi tyttäreni on kaunis

Vierailija
18.02.2010 |

Rumilla on elämässä niin paljon vaikeampaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelman-lapsethan ovat aivan äärettömän suloisia ja rakastettavia loputtoman hyväntuulisuutensa vuoksi. Ja erikoispiirteetkin ovat suloisia, nukkemaisia.

Näin on moni tullut sanomaan minulle, tyttö on herättänyt pokkeuksellisen kauniin ulkonäkönsä takia huomiota vauvasta asti.

Hän on myös kehitysvammainen, enkä usko että ulkonäkö helpottaa yhtään hänen elämäänsä.

Vierailija
2/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla onnettomia ja päättää päivänsä oman käden kautta. Onneksi tyttöni on ihmisen näköinen, pärjää hyvin koulussa ja mikä tärkeintä on ONNELLINEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kaunis?

Lapsen ulkonäkö voi muuttua hyvinkin paljon kun ikää tulee lisää. 10 vuotta nuorempi pikkusiskoni oli todella kaunis lapsi, hänellä oli vaaleat kiharat ja säännölliset piirteet. Valitettavasti murrosiän lähestyessä hänen piirteensä alkoivat muuttua ja hiukset tummentuivat ja suoristuivat. Hänestä tulikin yhtä ruma aikuinen kuin minusta.

Äitimme on edelleen kasvoiltaan kaunis ja on harmillista, että me molemmat tyttäret perimmekin kasvomme isän puolelta.

Vierailija
4/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun eka provo, onneton yritys tosin

Vierailija
5/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot kaunis ei sun tartte kantaa mistään huolta.

Vierailija
6/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä.

Vierailija
7/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut sekä kaunis että ruma?

Vierailija
8/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullut ihan sama olo. Mitä jos saatkin sen haluamasi tytön eikä se olekaan kaunis ja söpö niinkuin tyttöjen KUULUU olla. Mitä jos se ei käyttäydykään kuten tyttöjen halutaan käyttäytyvän.

Tai toisin päin... Mitä jos poika onkin joku nössö itkupilli joka ei tykkää mistään liikunnasta jne.

Vierailija
9/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein sitä miettii, mitä oudommat ihmiset mahtavat ajatella meidän tytöstä, jolla kasvot allergian ja atopian takia ihottumaiset... ajattelevatko, että onneksi TUO ei ole minun lapseni. Tyttö on muuten kaunis, hyväkäytöksinen, reipas, iloinen ja toiset lapset eivät tuota syrji. Mutta aikuiset joskus katsovat pitkään.

Vierailija
10/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö joku koukkuun? En katsonut viestiketjua...

Vierailija
11/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on moni tullut sanomaan minulle, tyttö on herättänyt pokkeuksellisen kauniin ulkonäkönsä takia huomiota vauvasta asti.

Hän on myös kehitysvammainen, enkä usko että ulkonäkö helpottaa yhtään hänen elämäänsä.

Vierailija
12/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka on myös villi ja poikamainen? Mihis väliin hänet sitten luokitellaan?

Vierailija
13/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyttäreni on kaunis

Minulla on tuttava joka pitää tytärtään kauniina ja suorastaan tulevana missinä. Ymmärrän että äitinä näkee lapsensa kauniina vaikkei sitä kauneutta muut välttämättä huomaa.

Vierailija
14/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut kaunis lapsi. Koulukuvat saavat vieläkin häpeän mieleen. Mulla ei ollut poikakavereita eikä kukaan varmasti ollut musta kiinnostunut. Ihme, että nykyinen mieheni minut huoli.

Meidän tytär on nyt seitsemännellä luokalla ja on oikeasti kaunis. Siis ei vaan minun mielestäni vaan on koulussa hyvin suosittu ja kaunis ulkonäkö on kyllä yhtenä syynä tähän suosioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi