Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen nainen haluaa TYTÖN!

Vierailija
18.02.2010 |

Ihan turha väittää muuta.

Harmi vaan, että se ei kaikille onnistu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni väärin. Varmasti saisin lisää lapsia, jos haluaisin mutta kun ei ole niin mitään hinkua, intoa, tarvetta ja kaipuuta saada tyttöä.

En edes tiedä miksi pitäisi haluta tyttö? Voisitko ap kertoa.

Vierailija
2/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä useinmiten nainen toivoo lapsestaan tyttöä tyttöjen juttuihin, samoin isä poikia. Jos meillä olisi vain yksi lapsi, toivoisin että se olisi tyttö. Mutta ensimmäinen lapsi oli poika ja kyllä mä hänelle toivoin veljeä enemmän kuin veljeä kuin siskoa. Itsekäs minä tietty salaa toivoi että saisinpa tytön mutta ajattelin että suurempi lahja lapselleni olisi veli.

Vierailija
4/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kylläkin halunnut pojan.. mutta tyttö tuli... onneksi sille ei sentään tarvitse pukea vaaleanpunaista kun muitakin värejä löytyy:)

Vierailija
5/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse toivoin ehkä hitusen verran enemmän poikia.Mulla löytyy kaksi tyttöä,poikiin en heitä tietenkään vaihtaisi:DOnpahan vanhempana sitten shoppailukavereita,jos ovat sellaisesta kinnostuneita,toivottavasti:DTuntui vaan pahalta kun vanhin tyttöni 3,5 vuotta sanoi,että toivois veljeä siis olen nyt raskaana ja meille tulossa kolmas tyttö,se kyllä kirpaisi.

Vierailija
6/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua, mutta mulla on yksi. Pojat on kivempia :) Onneksi niitäkin löytyy...

Vierailija
7/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lapsia ei tule. Miten tätä on niin vaikea käsittää. Jos tulisi toinen lapsi, olisin iloinen jos se olisi poika, mutta tytönkin ottaisin luonnollisesti ihan yhtä iloisena vastaan, ja taatusti kiintyisin molempiin samalla lailla. Koen vain, että pojan äitinä pääsen helpommalla. Tyttöjen ulkonäkökekskeinen maailma on aika rankka. En erityisesti kaipaa kaikkia niitä asioita mitä siihen liittyy.

Vierailija
8/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täyttämään päiväni elämällä... Molempia on: poikia ja tyttö......... Pojat ovat helpompia, tytön kanssa tulee useammin tahtojen taistelua. Lienee kuitenkin enemmän yksilö- kuin sukupuolikysymys. Meille nyt vain on osunut tuo jäärä tyttäreksi ja kiltit pojat!

Vierailija
9/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on. Minä toivoin poikaa ja pojan sitten sainkin. :) Ja tosi hyvä provo näin aamuun.

Mihinkähän tutkimukseen ap väitteesi perustuu? ;D

Vierailija
10/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa tusinan lapsia, niin se vaan on. Ja tasan puolet pitää olla tyttöjä ja toinen puolikas poikia. Ihan turha sanoa muuta, haluat kumminkin 12 lasta! Mä tiedän, olenhan itsekin nainen.

Vierailija
11/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun kaikki eivät saa..

Vierailija
12/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi poikaa. Olen maailman onnellisin ja ylpein lapsistani. Monet haluavat myös hyvän aviomiehen, omakotitalon, lapsenlapsia, olla 20kg laihempi tai pitkät hiukset. Valitettavasti kaikki ei vaan niitä saa.

Vierailija
13/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha väittää muuta. Harmi vaan, että se ei kaikille onnistu.

Mä en ole ikinä toivonut tyttöä, mulla on kaksi lasta, tyttö ja poika, tyttö on vanhempi. Toivoin jo esikoisesta poikaa, sain tytön ja myönnän että olin pettynyt. Varsinkin kun kaikki ystävät saivat poikia. Mutta sitä kesti vain hetken jos silloin kun kotiuduin olin jo "tyytynyt" siihen että meillä on tyttö. Nyt se tyttö on 16-vuotta.

Toisesta lapsesta toivoin taas poikaa, ja saatiin poika.

Nyt olen onnellinen siitä että mulla on tyttö ja poika :)

Mutta että olisin raskauden aikana toivonut tyttöä? ei, en toivonut.

Vierailija
14/14 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä pikkutytöt ovat alkaneet ärsyttää minua suunnattomasti. Joko tuttavapiirissäni kasvatetaan pojat paremmin tai tyttöjen "perusluonteessa" on jotain, mistä en pidä. Kaikki tuntemani 3-6 vuotiaat tytöt on kitiseviä, vaativia ja huonotapaisia. Osasta kyllä tietää, että tytöt on kyllä ihan pilattu kasvatuksen puutteella (annetaan kaikki periksi, ei minkäänlaista kurinpitoa).

Toki enhän minä kaikkia lapsia tunne, voihan sitä olla kivojakin tyttöjä, en vaan ole törmäillyt sellaisiin viime aikoina. En halua loukata tyttölasten äitejä, vika voi olla ihan hyvin vain tuntemissani perheissä!

Omat pikkupoikani ovat sen verran suloisia ja kilttejä lapsia, että näitä tekisi vaikka tusinan. Tytön äidiksi tulemista pelkäisin enemmän, näiden pikkumiesten kanssa kyllä pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän