Mitä mieltä nimistä MENOWIN ja SISI-MARAI?
Kommentit (32)
mutta onko ne vaikea lausua tai kirjottaa kun kuulee nimen?
Mistä nää on keksitty? Kuulostaa suoraan sanoen tosi paljon Star Warsilta ja jos törmäisin Sisi-Marai Möttöseen niin olisin melko varma että kyseessä on tosi hurahtaneiden tähtiensota-friikkien lapsiparka. Ja minä sentään olen tuhannen nörtti itse.
etta lukihairioinen vanhempi on halunnut lapsestaan Sissi-Marian...
Nauroin niin lujaa että putosin tuolilta. Todellakin anna palaa vaan, on niin karseet nimet että pakko rakastaa. Senssi-marsu niemelä, voi vittu.
Reps!!!
Tää onkin paras nimiketju aikoihin!
Mua on aina viehättänyt nimi Dijabringabeeralong.
Menowin ist ein zweigliedriger Vorname. Der erste Namensbestandteil Meno wurde vom altgermanischen Wort MEIN abgeleitet und bedeutet “Kraft, Macht, Vermögen”. Die germanische Silbe WIN bedeutet “Sieger, Kriegsheld”, aber auch “Freund, Geliebter”.
Man könnte den Namen Menowin daraufhin als “mächtiger Sieger” oder auch “vermögender Freund” interpretieren. Wissenschaftlich wäre das aber nicht korrekt, weil schon die althochdeutschen Namen nicht im Hinblick auf die Bedeutung zusammengestzt worden sind.
Menowin on saksalainen
Menowinistä ikkunanpesuaine mieleen. Ja Sisi-Marai (vai mikä se oli) no - on kauhee ja varmasti saa selittää jokaiselle että ei Maria vaan Marai.
voisiko lapsiparat saada kauheampia nimiä?
Itse sanoisin tasan noin kuin ne kirjoitetaan, haetaanko takaa jotain muuta?