Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mun mennä nukkumaan ennen kun pesukone on käynyt loppuun

Vierailija
17.02.2010 |

Kauhee kiista päällä. Laitoin just koneellisen pyykkiä pyörimään ja taas alkoi sama saarna kuinka kone voi syttyä palamaan jne.

Mies hysteerikko vai minä huoleton?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina välillä kun saa lukea lehdista, että valitettavasti jonkun asunto paloi ja palo alkoi pesukoneesta.

Vierailija
2/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone päällä ja pois kotoa.

Siinä mietittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että voi ihan rauhassa itse odottaa, että ohjelma loppuu ja ripustaa pyykit. Miksi juuri sinun se pitäisi tehdä? Itse laitan usein koneen pyörimään illalla (yösähkö) ja ripustan sitten aamulla.

Vierailija
4/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone päällä ja pois kotoa. Siinä mietittävää.

Vierailija
5/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, kai jokaisella on palohälyttimet ja sammutuspeite?

Se on tietty tyhmyyttä, jos laittaa päälle kun kukaan ei kotona.

aina välillä kun saa lukea lehdista, että valitettavasti jonkun asunto paloi ja palo alkoi pesukoneesta.

Vierailija
6/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone on lattiakaivollisessa huoneessa ja palovaroitin on viereisessä huoneessa, joten oletan että heräisin, jos kone syttyisi palamaan. En istu koneen vieressä valvomassa muutenkaan mutta talosta poissaollessa pyykkiä ei pestä.

Vierailija
7/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä palovaroitin? Kyllä se reagoi nopeammin kuin nenänne, tuskin istutte koneen vieressä kuitenkaan? Ja mieshän voi ihan vapaasti jäädä vahtimaan jos hirvittää.

Vierailija
8/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan on asunto palanut, vaikka olisi ollut kotonakin. Nopeammin sitä nyt varmaan reagoi, jos on hereillä, kuin että nukkuisi, paloon ja vesivahinkoihinkin.

Vierailija
9/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tulisi naapureilta aika nopeasti huutoa, jos alkaisi pesukonetta yöllä käyttämään.

Vierailija
10/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvokoon itte, jos on niin tärkeää. Meillä pestään aina yösähköllä ja ripustetaan pyykit aamuisin.

Vierailija
11/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin illalla pyykkiä, kuten tuntuu muutkin pesevän. Eipä sitä meteliä linkouksesta nyt niin paljoa tule, jos ei ihan aatamin aikainen kone ole.

Vierailija
12/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei KOSKAAN käydä nukkumaan, jos pesukone on päällä. En niinkään pelkää tulipaloja, koska luotan palovaroittimeen, vaan vesivahinkoja, koska olen nähnyt, miten valtavasti vettä tulee jo parissa minuutissa koneen tai letkun hajottua. Meni lattiat remonttiin.

Vierailija
13/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla mun neuroottinen exäni, hehe kuulostaa tutulta.

Kerro lisää sun exästä =)

T. ap

Vierailija
14/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin mies oli tullut kotiin. Jatin koneen paalle ja han saapui vedenpaisumukseen. Vesiletku oli haljennut ja vetta tullut syoksymalla n.10min.

EI KIVA!

Vierailija
15/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sitä vettä sieltä sitten tulee, että menee ihan lattiat remonttiin. Eikö teillä lattiakaivot vedä ja eikö teillä ole kylppärissä kosteuseristeitä?

Vierailija
16/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei sitä tullut lorottamalla lattiakaivoon päin vaan se lensi letkusta paineella suoraan ulos ovesta eteiseen.

Vierailija
17/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millekään haise. Eri asia, jos koko päivän ovat koneessa.

Vierailija
18/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa tulla raikasta pyykkiä, kun yön siellä koneessa muhivat.

Vierailija
19/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö ne pyykit haise jo aamulla jos koko yön ovat suljetussa koneessa..? Mua inhottaa jos jo pari-kolme tuntia ovat ettei ehdi/muista ripustaa, en ikinä pesisi siksi yöllä pyykkiä.

Vierailija
20/36 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millekään haise. Eri asia, jos koko päivän ovat koneessa.

päivän aikana alkaa haista, mutta yön aikana ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän