Suurin tietämäsi ikäero pariskunnalla niin että nainen on se vanhempi osapuoli?
Yksi äitituttuni on peräti 12 vuotta miestään vanhempi.
Ikäeron huomaa selvästi, koska tämä nainen on jo reippaasti päälle 40, ja monet kolmekymppiset miehet taas ovat ihan nuoren kundin oloisia.
Kommentit (6)
mummo, jolla oli reilusti yli kaksikymmentä vuotta nuorempi mies: heidän lapsensa oli setä samanikäiselle toiselle luokkakaverilleni kylässä ;-).
Ja ovat oikein hyvä ja sopusuhtainen pari ja ovat olleet naimisissa jo kymmenisen vuotta.
alkoi parikymppisenä seukkaamaan sellasen kypsemmän naisen kanssa. Ikää Tuulikilla oli silloin lähemmäs neljäkymmentä ettei jopa ylikin.
Oli aika hurjaa, mä olin itse silloin 16-17, miehet saman ikäisiä ja sit se toinen nainen olikin melkein mun äidin ikäinen. Öh...
Lienevät edelleen yhdessä, ei olla nähty nyt enää reiluun 10 vuoteen.
koska en kestänyt jatkuvaa kuittailua suvun ja kavereiden ja työkavereiden taholta. Osa oli pahatahtoista, osa pelkkää huumoria. Nyt seurustelen 5 v vanhemman kanssa ja kukaan ei huomaa mitään ikäeroa koska mies on vanhempi. Epäreilua! Teitä isojen ikäerojen pariskuntien vanhempia naisia en voi kuin sympatisoida, voi kuvitella mitä TE joudutte kuulemaan...
en tiedä ihan tarkkaan hänen ikäänsä, mutta on yli 50v ja mies kuulemma 27v. Kyseessä suomalainen nainen ja ulkomaalainen mies.