Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kakka loiskahtaa pyttyyn/ säästeliään tapa!

Vierailija
17.02.2010 |

Tosiaan en siedä mitään loiskahduksia peffalleni ja tapanani oli laittaa suoraan rullasta wc-pytyn pohjalle paperia, ettei loisku kaikki takaisin.

Olen kuitenkin kehittänyt erinomaisen kierrätyksen käytetyille talouspapereille...nenäliinoille jne.

Meillä on wc:ssä pieni ämpäri, johon kuskataan käytetyt nenäliinat, talouspaperit sun muut.

Sieltä vaan napataan muutama paperimytty pytyn pohjalle niin ei enää loisku pissat, kakat/ vedet peffalle.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää ihmisten tapa solauttaa kikkare pönttöön.

Vierailija
22/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne pyttyyn ja sitten pyhkiessä siirrät käsistäsi ne juuri saamasi mikrobit takaisin limakalvolle. Kätevää, näin saadaan sairauskierre perheessä jatkumaan ja ihmetellään kun aina ollaan vaan kipeänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ulostamisesta/virtsaamisesta kuuluu ääntä.

Miks aikuinen ihminen on noin neuroottinen??

Vierailija
24/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokainen ihminen paskoo ja virtsaa. Mutta en sitäkään ymmärrä, että miksi asiasta siitä huolimatta pitäisi tehdä numero antamalla ulosteen kovaäänisesti loiskahtaa pöntöön yms? Jopa monet eläimetkin ovat näissä asioissa häveliäitä ja "vähäeleisiä". Meidän koirakin menee mielellään pitkälle metsään kakille ja näyttää nolota jos sitä katselee siinä puuhassa ;-)

Vierailija
25/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikein hämmästyttää, että eikö ihmiset tiedä, mitä pyttyyn saa laitta! Kuka oikeasti voi laittaa jotain talouspaperia, nenäliinoja tms. pyttyyn? Tai niitä jotka laittavat ruoan tähteitä pyttyyn! Haloo! Ei todellakaan saa laittaa!

Vierailija
26/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos teille, nauroin ääneen.

"Kenellä noin pitkä on? Sen toisen päänhän pitäisi sitten tuntua suussa!" Olet tainnut ole melko radikaalissa suolistoleikkauksessa tai sitten anatomian tiedot hieman hatarat ;-)

Vierailija
27/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaatte etta ihan loiskahtaa? Tama on minua jo kauan vaivannut kun meilla vesi tulee ihan pytyn etureunaan, ei jaa jalkia eika roisku.

Vierailija
28/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan pari palaa paperia pönttöön kun menen paskalle. Muuten sieltä loiskahtaa vettä perseeseen. Ei kiva..

Vierailija
29/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ruodittu palstalla monta kertaa. Kukaan ei koskaan ole vastannut, että saako pyttyyn oksentaa? Vai pitäisikö oksennuksesta erottaa "sattumat" biojäteastiaan ensin?

Vierailija
30/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muita on kotona tai jos paskon muualla kuin kotona

Vierailija
31/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ketju :D erityisesti tykkäsin mahaplätsi -kakasta xD

mullakin taitaa olla mahaplätsi-kakkoja, joten olen ihan lapsesta saakka laittanut pönttöön palan paperia etukäteen. Ja tiedoksi: vessanpönttöön ei tosiaankaan saisi laittaaa mitään muuta, kuin vessapaperia. Jos on pakko laittaa, niin pieneksi silputtuna

Vierailija
32/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pönttöähän voi huijata huutamalle sille, et "tää on sit veskipaprua, vaikka onkin käytetty nenäliina!"

Vierailija
33/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pöntön vieressä seinällä pieni koukku jossa roikkuvat pinkit pihdit. Tiedättehän, sellaiset, ruuan laittoon tarkoitetut. Niillä napsin sieltä ämpäristä liinoja ja tiputtelen pönttöön. Näin yksinkertaista. Ja hygieenistä!

Niitä räkäisiä nenäliijä sitten ensin siirrät käsillä

sinne pyttyyn ja sitten pyhkiessä siirrät käsistäsi ne juuri saamasi mikrobit takaisin limakalvolle. Kätevää, näin saadaan sairauskierre perheessä jatkumaan ja ihmetellään kun aina ollaan vaan kipeänä...

Vierailija
34/55 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tehnyt tuota samaa aina flunssan aikoina.

säälittää heittää hyviä käytettyjä nenäliinoja hukkaan kun sopivat hyvin pyttyyn pehmikkeeksi.

Vierailija
35/55 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekään en tykkä siinä molskahdus -äänestä, enkä siitä liruttelu -äänestä. Olen jo alle 10v:na keksinyt, että kun istuu vähän edempänä pytyllä, niin se pissa ja kakka osuu siihen pytyn etuosaan, eikä kuulu mitään ääntä. Jooh, vessaharjaa joutuu käyttämään ehkä useammin kuin muut.

Niin, helppoahan se on miehillekin, jos kuuluu noiden pienomoloisten valtakuntaan. Muussa tapauksessa keksintösi ei oikein toimi.

Vierailija
36/55 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä äänistä. Mulla kakkaaminen on 99% sitä, että "hana aukeaa" ja vesilimaripuli lentää ulos kuin painepesurista. Olen läpipasko. Mitään yhtä molskahdusta ei juuri tule. Pönttö on reunoja myöten ruskea mun käynnin jälkeen, joten sitä aina sit siivoilen harjalla. Ja käytän p-puhelinta.

Olen kyllä kuullut myös sellaisesta tekniikasta, että otetaan käteen paperia ja KAKATAAN SIIHEN :D Sitten voi hiljaa varovasti tipauttaa se pökäleen siitä kädestä veteen.

Vierailija
37/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan typerää hommaa. Talouspaperia ei saa laittaa pyttyyn, ja etenkin jos muutaman mytyn joka kerta mättää pyttyyn, niin siitä saa maksaa sen että pytty menee tukkoon. Talouspaperi biojätteeseen.

Kakkaa käteesi jos loiskahtaminen häiritsee.

http://www.pytty.fi/pytty/tukkivat_jatteet

Vierailija
38/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaak un on kaveri ensin räkiny nenäliinat täyteen ja sitten sä meet niitä sorkkimaan sieltä roskiksesta. Hyi.

Vierailija
39/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsen ja muiden takia! kylläkin vain vessapaperia.

Vierailija
40/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan vedet persuksille läisky kun paskalla käyn! Saati sitten että pissalla..

Näin jo mielessäni tyypin juoksemassa pöntölle kauheeta vauhti, vetää housut kinttuihin jo matkan varrella ja paskoo lennosta..heehheh..ja pöntöstä tietty tulee kauhee vesiryöppy niskaan paskoineen päivineen...buuuahhahhahhahaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme