Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lasta on liian monta?

Vierailija
17.02.2010 |

Mää en ala! Mulla on jo kolme lasta ja vieläkin pukkaa väkisin vauvakuumetta. Onko ihan hullua?! Loppuuko tämä koskaan?

Yritän keksiä pääni puhki järkisyitä, miksi ei kannata yrittää enempää lapsia, mutta tuo tunne vaan meinaa jyllätä. Onko täällä neljän lapsen äitejä? Miten olette pärjänneet, onko elämä muuttunut kovasti neljännen syntymän jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. saatika paneskella kenen kanssa huvittaa. Eikä kyse toki ole pelkästä vauvankaipuusta, vaan ihan lapsen, yhden ihmisen kaipuusta tähän perheeseen vielä. Suuri päätös ja mietinnän aihe tämä on, enkä todellakaan lapsia ole tehtailemassa.Kyllä se mahdollinen neljäs olisi sitten se viimeinen. Haluan tältä elämältä kyllä paljon muutakin, kuin olla äiti. -Ap-

Vierailija
22/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joillekin 10 on ihan sopiva. Mikä nyt kenellekin sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liikaa...mutta kun halusin toisen pojan :)

Vierailija
24/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rehellisesti ja aikuisten oikeasti ajattelen näin:

2 lasta on sopiva määrä, ei enempää eikä vähempää.

Sitä useampaa pidän tyhmyytenä ja ahneutena josta ei varmaankaan kukaan hyödy. Toisaalta tiedän, että monessa perheessä homma toimii hienosti isommallakin poppoolla ja kyllä iso perhe on rikkaus jne, silti pohjimmiltani olen sitä mieltä että yli 2 on liikaa. En oikeasti pysty ymmärtämään sitä isompia perheitä.

Vierailija
25/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 13, 11, 7 ja 3. Joten välillä olen käynyt töissä.

kahta edellistä kommentoin.

Totta että vasta teini maksaa, eritoten harrastukset. Ja sama se että kyllä vanhempien aika kuluu aika usein harrastuksiin kuskaamisella, asumme maalla.

Ja totta sekin että moonen lapsen äiti ei saisi olla normali vartaloinen ja käydä säännöllisesti kampaajalla. Tästä olen kuullut paljon kommentteja. Olen aina nauttinut liikunnasta joten ei ole raskauskiloja ja muutenkin pidän itsestäni hyvää huolta. Ja siitä seuraa se että jaksan äitinä paremmin ei tarvi lapsille eikä miehelle huutaa.

Minulle tehtiin sterilisaatio neljänen synnytyksen yhteydessä, se oli jotekin aivan selviö. Kolmannen jälkeen en olsi voinut vielä harkitakkaan.

Vierailija
26/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on iso perhe! Siis nyt puhun kokemuksestan, kun minulla on paaaljon sisaruksia. Siis huippuja tyyppejä samalla taustalla talo täynnä aina silloin tällöin. Ja tietää että koko elämän on seuraa, se on niin ihanaa nyt varsinkin kun on aikuinen, että se on asia nro 1 minkä haluan omille lapsillenikin, jos vain mahdollista. Rakastan sitä elämänmakua, mitä lapset tuo.

Vierailija
27/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie päiväkotiin ne hoidettavaksi vaikka äiti itse on kotona vauvan kanssa.

Toisille jo kaksikin lasta on liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi