Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko lähestyä?

Vierailija
17.02.2010 |

Onkohan jotenkin luotaantyöntävää ja epätoivoista laittaa sähköpostia miehelle, jonka on tavannut vain kerran ja kertoa kiinnostuksesta, jos on sen osotteen joutunut netistä kaivelemaan esiin. Ei siis ole kertonut itse, vaan oon sen tietoja yhdistelemällä saanut selville. Oon niin ihastunut ja hullaantunut ja harmittelisin varmasti jos jättäisin tämän tähän. Mulla ei ole mitään tietoa, missä tapaisin hänet enää. Asutaan samassa kaupungissa, mutta aika satunnaista jättää sen varaan, että jos vahingossa nähtäis. Onko miesten mielestä naurettavaa? Ajattelen, että itse olisin otettukin, jos näkee vaivaa ja on niin tosissaan. En tiedä, onko hän kiinnostunut, ei kyllä mitenkään suoraan sitä tuonut ilmi. Saattoihan hän olla hermostunut, ujo, ei halunnut mitenkään rynnätä päin... kyseli kyllä, että onko mulla miestä ja muutenkin tultiin niin hyvin juttuun. Kannattaakohan ottaa yhteyttä... vaikka tiedän kyllä, että jos molemmat on ujoja, toisen on pakko rohkaistua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ltä miten kävi? vastasko mies??

Vierailija
2/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tapasitte, mitä tapahtui, miten päättyi ja mitä puhuitte. Sitten helpompi sanoa mielipide onko toivoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompi sanoa mielipide onko toivoakaan.

Jos ap haluaa tietää varmaksi, onko jutulla mitään toiveita, niin kysymällähän sen selvittää. Ei kai voi ajatella, että jos se vaikka nauraa, jos vaihtoehtona on koko loppu iän ketutus, ettei saanut suutaan auki, vaikka ihana mies oli lähettyvillä. Mitä jos, mitä jos, epätietoisuus on pahinta.

Vierailija
4/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen yrittää iskeä miestä, se on aika epätoivoista ja sellaisella suhteella ei ole kovin hyviä lähtökohtia.

Vierailija
5/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen yrittää iskeä miestä, se on aika epätoivoista ja sellaisella suhteella ei ole kovin hyviä lähtökohtia.

Eikös nyt eletäkään modernia aikaa, jolloin kiinnostunut ihminen voi sanoa toiselle, että olet kiinnostava? Onko parisuhde muka joku valtakamppailu, jossa mies haluaa metsästää itselleen naisen, joka tietyn kiertelyn jälkeen suostuu miehelleen ja tämä sitten takaa onnistuneen suhteen, kun mies on saanut valloittaa. Miksi ihmeessä naisen kiinnostus ja halu olisi huono lähtökohta suhteelle. Täytyy pyöritellä silmiä tämmöiselle.

Vierailija
6/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyt eletäkään modernia aikaa, jolloin kiinnostunut ihminen voi sanoa toiselle, että olet kiinnostava? Onko parisuhde muka joku valtakamppailu, jossa mies haluaa metsästää itselleen naisen, joka tietyn kiertelyn jälkeen suostuu miehelleen ja tämä sitten takaa onnistuneen suhteen, kun mies on saanut valloittaa. Miksi ihmeessä naisen kiinnostus ja halu olisi huono lähtökohta suhteelle. Täytyy pyöritellä silmiä tämmöiselle.

nykymies olisi muuttunut, mutta kun ei ole. Samat alkukantaiset saalistusvietit sillä miehellä edelleen on. suuri osa miehistä ei tykkää että nainen on liian tyrkky. voihan niitä poikkeuksiakin olla, mutta poikkeushan vahvistaa säännön.

Vierailija
7/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i suuri osa miehistä ei tykkää että nainen on liian tyrkky. voihan niitä poikkeuksiakin olla, mutta poikkeushan vahvistaa säännön.

[/quote]

Jotkut miehistä myös pitävät aloitteellisista ja aktiivisista naisista.

Nim. Liian tyrkky & onnellisesti aviossa 7vuotta

Vierailija
8/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä aloite

Vierailija
9/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit laittaa kaveripyynnön näin alkuun.

Vierailija
10/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miehetki voi olla ujoja eikä tosiaankaan oo mikään miehen homma nuo alotteet. Yhtä vaikeeta se on jokaiselle ihmiselle laittaa tunteet likoon ja ottaa riski torjunnasta. Se tekee alotteet jota kiinnostaa, vai kuinka muut on mieltä?!?

Vierailija
11/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma, että mies ei ole varattu? Sinuna selvittäisin sen asian ennen yhteydenottoa.

Vierailija
12/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma, että mies ei ole varattu? Sinuna selvittäisin sen asian ennen yhteydenottoa.

miten ap vois sitä selvittää jos ei kerran tiedä missä voisi miestä nähdä?

kannatan jotain aloitetta, jos ei kerran yhteystietoja vaihdettu ja toisella on kiinnostusta ja tietoa. ei se mies varmaan ala soittelemaan olemattomaan numeroon.

Vierailija
13/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies lähestymiseen suhtautuu, riippuu täysin siitä, mitä hän ajattelee sinusta. Jos hänen unelmanaisensa lähestyy, niin tuskin pitäisi epätoivoisena ollenkaan. Jos taas ajatteli, että olet kauhea pallinaama, niin varmaan naureskelee. Mutta kai itse tiedät, mitä hän sinusta piti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi