Olenko ainoa, jonka mielestä Ticket to heaven on niin kamala haalarin
nimi että en siksi voi hankkia ko.haalaria lapselle??
Kommentit (24)
Emme ole uskovaisia, ja tuo Tiketti tuo mileen lähinnä kirkon muinoin myymät aneet, joita ostamalla syntiset saivat sielunsa vilahtamaan taivaaseen. Joo. Ei taikauskoa meille, kiitos.
Voivat ne vaatteet toki hyviä olla, turhan tyyriitä vain. Enkä minä tuosta nimestä kyllä yli pääse. Yök.
Mulle se on vaan vaatteen merkki, ei muuta. Omituista jos joku jättää pelkän nimen takia ostamatta haalarin (siis jos muuten tykkäisi.) Itse tykkään ko. haalareista, koska ovat yksivärisiä.
Punapersepaviaani, jos se olisi hyvä. ja kertoisit sitten puistossa, että "Juu, tuo on punapersepaviaani. Tosi kestävä!"
Mulle se on vaan vaatteen merkki, ei muuta. Omituista jos joku jättää pelkän nimen takia ostamatta haalarin (siis jos muuten tykkäisi.) Itse tykkään ko. haalareista, koska ovat yksivärisiä.
Punapersepaviaani, jos se olisi hyvä. ja kertoisit sitten puistossa, että "Juu, tuo on punapersepaviaani. Tosi kestävä!"
Nimittäin jos olisi myynnissä tosi hyvä ja nätti haalari jossain Saiturinpörssissä tai Tarjoustalossa jossa lukisi päällä (pienellä toki mutta kuitenkin) "Saiturinpörssi" tai "Tarjoustalo" niin olen 100-varma ettei lähes kukaan aaveemamma ostaisi sitä koska "se nyt vaan on hyvä...nimellä ei ole väliä...".