Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa taas kommentti, tein pitkän matkalaisille

Vierailija
17.02.2010 |

arki-iltana spagettia ja jauhelihakastiketta.

Tulivat sukuloimaan 450 km päästä ja tarjosimme ensimmäisen yöpaikan, josta jatkaa matkaa.

Nainen kommentoi, miä laitan vieraille kunnon ruokaa?! Mitäpä siihen sanot. Meille tuo on arkena ihan kunnon ruokaa.

Jupisi miehelleen että eikö mentäisi hotelliin, siellä saa kunnon aamiaisen. Onneksi menivät! Vaikka ajattelisin noin, en kehtaisi sanoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ois kelvannut mulle oikein mainiosti. Vastaavaa ruokaa olisin itsekin tarjonnut. oli arki tai viikonloppu.

Vierailija
2/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan ovat niin kiittämättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat sitten tuoneet mukanaan kunnon aamiaisen tarvikkeet korvaukseksi yöpaikasta.

Vierailija
4/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just niitä, jotka ajaa sen neljäsataa kilsaa pysähtymättä sen takia, ettei voi pysähtyä edes kahville huoltoasemalle, sen takia että se on niin kallista. Eivät siis myöskään halua sen neljän tunnin ajomatkan aikana käydä syömässä itse maksaen, koska olettavat saavansa heti aterian kun pääsevät sukulaisiin. Vaan eivät tajua sitten ilmoittaa, että "olemme tunnin päästä perillä, laita perunat kiehumaan" vaan piehtaroivat nälissään sen aikaa kun iltaysiltä lapsiperheessä heille voileipää laitetaan. Kukapa sitä olettaisi, että yömyöhään tuleville vieraille pitäisi tarjota kolmen ruokalajin päivällistä.

Vierailija
5/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi tulla ruokapöytään pitkän matkan jälkeen.

Kohteliasta ja huomaavaista sinulta.

Vierailija
6/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa.

Meinaatko ap tämän jälkeen enää ikinä olla yhteyksissä kyseisiin ihmisiin? Mä en ainakaan olisi.

Mutta siis, en voi uskoa, että noin junttia väkeä on. Mä en onneksi ainakaan tunne sellaisia.

Vierailija
7/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiseen pöytään. Minä kiittäisin ja tiskaisin astiat tai jotain pientä tekisin, lämmittäisin saunan tmv.

Vierailija
8/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkuruokaa. Jos mukana oli lapsia, taatusti tykkäsivät. Purkoon nainen vaikka kynsiään jos ei kelpaa.

Vierailija
9/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan kehtais sanoa ääneen jos ei ruoka kelpaa. Vaikka kyllä tuo ruoka mulle kelpais, kiitollisena ottasin vastaan sen ruuan mitä tarjotaan. "Talossa talon tapaan."

Vierailija
10/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika, mitä ihmeen tarjottavaa heille sitten olisi muka pitänyt olla? Ap:n tarjoaman ruoan olisi kyllä luullut kelpaavan, voi jestas!