Lomamatkat ulkomaille on brassailua! Kyllä kotimaassakin voi matkailla!
Kommentit (29)
Julmetun kallista, säät suurimmaksi osaksi kurjat ja mikä kaikkein eniten risoo on kamala ja/tai olematon palvelu.
kestovaippaillaan ja huudetaan kierrätystä ja ollaan niin egologisia.
Sitten muutaman kerran vuodessa LENNETÄÄN ulkomaille lomailemaan;D
Jotenkin hiukan kornia, mutta jokainen tavallaan......
Vähän samanlaista kuin se, että jos rahat loppuu niin otetaan seinästä lisää, sieltähän sitä tulee ja takaisin ei tarvitse maksaa.
Suosittele hyviä paikkoja! Varsinkin sellaisia, mitkä on kohtuuhintaisia;) Itse olen käynyt vaan Balilla, tykkäsin kovasti mutta oli mielestäni aika hinnakas pidempään lomailuun. TOSIN jos jollain on heittää vinkkiä edullisesta bungalow-vuokrasta Balilla, niin vinkit otetaan vastaan!
Suosittele hyviä paikkoja! Varsinkin sellaisia, mitkä on kohtuuhintaisia;) Itse olen käynyt vaan Balilla, tykkäsin kovasti mutta oli mielestäni aika hinnakas pidempään lomailuun. TOSIN jos jollain on heittää vinkkiä edullisesta bungalow-vuokrasta Balilla, niin vinkit otetaan vastaan!
Meille 50-100€ yö on kohtuullinen, veljelleni 8€ yö oli kohtuullinen
Meille 50-100€ yö on kohtuullinen, veljelleni 8€ yö oli kohtuullinen.
Ja mitä haluatte tehdä, snorklata, sukeltaa vai mitä?
, joka maksoi 15 e yö=) Oli muuten kiva, siellä Sanurin puolella
Sitten taas, Euroopassa voin maksaa kevyesti 200 e yö (ja ensi kuussa Hong Kongissa). Mutta sanottaisko vaikka näin, että kun meillä on siis tarkoitus lomailla kuukausi niin ehkä joku 20 e/yö on sellainen ok=) Lähinnä olisin kiinnostunut vuokraamaan Balilta bungalowin koko ajaksi.
mutta kun kotimaa ei vaan kiinnosta. Pitäskö sit väkisin matkustaa täällä, ja ottais päähän koko ajan kaikki? Kiukuttelisin miehelle ja lapselle. Kotonakaan ei oo kivaa olla koko ajan, vaan johonkin on päästävä.
Kyllä se ulkomaanmatkustelu vaan avartaa mieltä. Yleensä ollaan reissussa 1 - 6kk. Joskus valitettavasti, niin kuin tänä talvena tuli vain 2 viikon loma.
kylmästä säästä ja huonosta palvelusta? Samalla hinnalla kuin pitkä vl Suomessa pääsen perheen kanssa viikoksi lämpimään. Ei se ole mitään brassailua vaan panostamista omaan hyvinvointiin ja jaksamiseen!
Ihan 500€ pääsee ja vielä halvemmallakin jos lentää esim Air Asialla. Lontoosta 150 puntaa ja Lontooseenhan pääsee tosi edullisesti suomesta.