Onko oikein jättää miehellä kertomatta, että varaa kalliimman ja paremman hotellihuoneen.
70 €: ero kahdessa päivässä. Mies on sellanen nipottaja (rahasta), eikä se ole edes romantikko. Toisessa huoneessa on erilliset vuoteet, tossa kalliimassa parisänky. Mikäli oikein ymmärrän, kallimmassa huoneessa on myös kahvinkeitin ja se on tietenkin tilavampi. Ehkäpä on oikein vaan olla sanomata.
Sanoin kyllä jo tuon kalliimman huoneen hinnan (en muista olenko sanonut halvemman, ehkäpä, koska hän oli vähän aikaa hiljaa.. ehkä hän jotenkin muisteli, että olin aiemmin sanonut eri hinnan) ja hänestä se oli OK.
Kommentit (16)
tuntuu olevan aika yleistä pimittää mieheltä asioita. Eikö uskalleta sanoa ja puolustaa omaa mielipidettä?
tuntuu olevan aika yleistä pimittää mieheltä asioita. Eikö uskalleta sanoa ja puolustaa omaa mielipidettä?
Mutta itse en olisi puhunut tuosta toisesta mitään vaan varannut sen kalliimman ihan itsestään selvyytenä.
ja ahdistuu siitä, että huone maksaa kahdelta yöltä 70e enemmän. Kuitenkin nauttii niistä mukavuuksista, mitä sillä rahalla saa...
Kyllä mun pihi mies maksais siitä että saa hotelissakin nukkua mun vieressä :)
Tosin sitä ei matkustus/varausyksityiskohdat kiinnosta. Minä varaan ja hän hyväksyy sen minkä parhaaksi näin.
ja suhtautuu tähän kuin isäänsä mutta keksii kaiken maailman perusteluita sille miksi käyttäytyy suhteessa niin!
romantiikkahan siitä katoais kauas pois, jos rupeis tälläsestä "kinamaan".
ap
Mieheni inhoaa kukkaostoksiani. Lupasin etten istuta enään mitään pihaan ja ostan aina salaa taimia ja istutan ne, kun mies on poissa. Ei huomaa mitään.
Huomenna laitan uudet valoverhot, kun mies on poissa kotoota.
Aina ei kannata kertoa kaikesta ja sitten lomalla miehesi kehuu, kun osasit valita hyvän huoneen halvalla.
otin vähän paremman ja kalliimman huoneen. Ei tuo kyselly edes hintaeroa, sanoi vaan, että katsellaan kuvia, kun ehditään (lähti töihin). Kaikki riippuu vähän missä paikassa ja miten asiat esittää. Kysy se kyllä eroa huoneiden välillä niin sanoin, että siinä kalliimassa on parisänky. Sanoin myös, että kuitenkin se tulee halvemmaksi kuin toinen hotelli. Voisin itsekin olla kyselemättä niin paljon "Minkälainen huone, entä kun toisen saa xxx verran halvemmalla". Eiköhän tuo oikeasti ole ihan sama, kunhan en mitään 520 €/2 pv huonetta (eli sviittiä) ota.
ap
asia oli sopiva sanoa. Ei mun mielestäni mikään pakko olisi ollut asiaa kertoa.
ap
Ja tottahan se on. Ja kuka nyt huoneessa kahvia keittää? Tuskin siellä purut ja maidot sun muut on valmiina. Joten mitä hyötyä loppujen lopuksi sillä kalliimmalla huoneella saat?
Ja tottahan se on. Ja kuka nyt huoneessa kahvia keittää? Tuskin siellä purut ja maidot sun muut on valmiina. Joten mitä hyötyä loppujen lopuksi sillä kalliimmalla huoneella saat?
Ja mä keitän. ap
Yleensä ovat kiinni seinässä (jos näissä siis paneelipääty).
Ei tuo ole mielestäni paha rikos, vaikka sanoisitkin ettei halvempia ollut "mielestäsi" vapaana.
Ehkä parempi jos ei sano mitään :)