Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia suonikohjujen hoidosta? Leikkaus, vaahtoruiskutus vai laser?

Vierailija
16.02.2010 |

Mikä hoitomuoto kannattaisi valita "ei niin kovin pahoihin" suonikohjuihin, jotka vain toisessa jalassa?

Millaisia hintoja olette joutuneet hoidosta pulittamaan?

Vaahtoruiskutus vaikutta simppeliltä jutulta, mutta ovatko hoitotulokset hyviä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun ei oo vakuutusta, selvitelin vähän hintoja etukäteen. Ensin yritin soitella eri paikkoihin, ja sainkin epämääräisiä hinta-arvoita, mutta sitten kuulin kaverilta hintavertailusivustosta, jossa vaahtoruiskutusten hinnat on kerätty yhteen paikkaan. Tuolta www.oikohaku.fi sivulta kannattaa katsoa missä ja mihin hintaan niitä tehdään. Kumman isoja hintaeroja noissa kyllä on.

Vierailija
2/26 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis varsinaisesti suonikohjuja (ei pulleita, vaan punaisia ja violetteja, aika kurjan nakoisia kun niita on paljon reisissa ja polvien takaosissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/26 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjujen hoito luonnontuotteilla - http://su.varesil.com

Vierailija
4/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vaahtohoitoa kannattaa varmistaa ettei sydämessä ole reikää (oikovirtausta) eteisten välillä. Mulla meni vaahtoa aivoihin ja sain aivoinfarktin.

Vierailija
5/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:19"]

Ennen vaahtohoitoa kannattaa varmistaa ettei sydämessä ole reikää (oikovirtausta) eteisten välillä. Mulla meni vaahtoa aivoihin ja sain aivoinfarktin.

[/quote]

Herranjumala :o voiko näin käydä? Onneksi itsellä ei näin käynyt... mutta vaahtohoito ei itselläni edes toiminut.

Vierailija
6/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukko sydämen eteisten välissä (PFO) ja oikovirtaus on melko yleistä. Noin 20 -30 % on reikä eteisten välissä. Tästä riskistä ei yleensä kerrota.

Vierailija
7/26 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin leikaukseen Mehiläinen sairaalassa vaikka se maksaa älyttömän paljon , mutta minun mielestä se oli kannattava (itse sain vakuutus korvauksista . Maksoin vaan 150€ ) . Haluasin sanoi jos joku joutuu maksaa omasta pussista niin et varmasti tulee pettymään ,koska tätä lääkäri hän on yli lääkäri ja hän on taitava+luotettava .Ja Jos suonikohjut hairitsevat tosi paljon miksi kannattaisi kestää sen kanssa koko elämän loppuun asti? . Mehiläinen asiakaspalvelu tosi ystävällinen ja erinomainen hyvä:)
Sanon lääkärin etu ja sukunimen alkukirjaimia, jos joku kiinnostaisi eli lääkäri A / A
Ennen kun minä päätin käydä poistamaan suonikohjut mehiläiseen en ole löytänyt ketä ,jonka sanoi tätä asiaa suoraan eikä kukaan uskaltaa sanoi edes sairaalaan tai lääkäri nimen ;-/

Olen tyytyväinen leikauksesta , koska suonikohjut on nyt kokonain poistettu :) nyt jäi vaan mustelmia .. :D

Vierailija
8/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä verisuonikirurgilla näyttämässä niin saat parhaat vastaukset, riippuu kohteesta ja vuotaako läpät. Lääkäri ultraa jalat ja olet viisaampi :) Jos lievät kosmeettiset niin vaahtohoitoa voi kokeilla, sen tuloset on nopeita mutta ei välttämättä pysyviä. Olikohan molempien jalkojen vaahtohoito n. 1,5 tuntia niin jonkun 300 euroa. Itsellä tosin vakuutus ja ensin leikattiin (n.2500euroa) ja myöhemmin kosmeettisesti vielä paikattiin vaahdolla.

Vierailija
9/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säärestä leikkauksella ja reidestä laserilla. Ja mulla oli tosi pahat kohjut, niissä aina tukoksia ja jalka aina kipeä.

Vaahdotusta ei voitu tehdä juuri noiden tukosten takia.

Eipä ole päivääkään vaivannut sen jälkeen.

Vierailija
10/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät olleet kovin pahannäkösiä hinta 90e jorvissa.

tämän jälkeen vaahtoruiskutus ylä reiteen(samaa hintaluokkaa).

Lääkäriltä kannattaa pyytää lähete niin pääsee halvemmalla.tosin jouduin odottamaan 2 vuotta..

Suosittelen laseria.

Vierailija
11/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee, jos suonikohjut leikataan?

Yrittäjä miettii, missä välissä tuonkin voisi hoitaa...

Vierailija
12/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat 2 vuorokautta pidetään painesukkaa ja tukisukkaa koko ajan, sit vaan tukisukkaa oliko 7pv ajan ihan koko ajan. Korjatkaa jos olen väärässä.

Itse olin seuraavana päivänä jo kävelyllä, olihan se kävely tönkköä mut pakko nousta ylös tukosten takia.

mä taisin jonottaa 6kk.

t.julkisella käynyt

Vierailija
13/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaahtoruiskutuksella ei yhtään,vaikka ois tarve ollu ainakin 3-5päivälle

Vierailija
14/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2viikkoa sukkaa pidetään päivisin ja ensimmäiset 3päivä yöt ja päivät

Vierailija
15/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä arvioidaan mikä hoitomuoto sopii. Leikkauksesta saattaa olla saikkua jopa 4-6vkoa, riippuu minkälaista työtä tekee. Vaahtoruiskutuksesta ei välttämättä yhtään saikkua. Laserista ei kokemusta, mutta mun muistaakseni se ei korjaa läheskään kaikkea.

Vierailija
16/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinenkin.

Vierailija
17/26 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PFO:sta lisätietoja

http://fi.wikipedia.org/wiki/PFO

Vierailija
19/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtohoitoa ei muutenkaan suositella... mulla uusiutunut suonet molemmilla kerroilla. Nyt olen menossa ensi viikolla julkiseen hakemaan lähetettä jos sen kautta pääsisi kunnon hoitoihin. Ei meinaa ole varaa maksella 4000 euroa yksityisellä...

Vierailija
20/26 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Mehiläisessä  M.M vain tuhosi jalkani. En voi mitenkään suositella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän