Miksi miehesi on juuri sinun kanssasi?
eikä kenenkään muun, ja miksi hän ei tule ikinä vaihtamaan sinua kehenkään muuhun, vaikka kuinka vanhenisit ja rapistuisit?
Kommentit (17)
hän on paras ystäväni ja arvostaa älyäni, keskusteluja kanssani. Jaamme myös sellaisia asioita, joita ei muiden kanssa voi saavuttaa (pitkä historia, yhteiset lapset, yhteinen arvomaailma). Olemme sielunkumppaneita, enkä usko hänen "vaihtavan" minua. En minäkään häntä vaihtaisi. Olemme kuin vastarakastuneet, vaikka yhteisiä vuosia takana 20. Osaan antaa hänelle omaa aikaa ja tilaa, kuunnella häntä ja kunnioitamme toisiamme. Seksielämämme toimii loistavasti (mitä ei sovi väheksyä). Olemme todella onnellisia ja vaikea olisi kuvitella tilannetta, ettei mieheni haluaisi kanssani olla. Olemme niin yhteen hitsautuneet.
Olen kuulemma söpö ja hänen "elämänsä rakkaus". Olemme olleet yhdessä 8 vuotta, mutta tuntuu, että oltaisiin vasta tavattu :)
pitkä yhteinen historia (huhtikuussa tulee täyteen 20 vuotta) ja se, että mieheni on selkärankainen mies. Hän on minut aikoinaan valinnut puolisokseen ja olemme saaneet kolme lasta, meillä on yhteinen asunto ja paljon yhteisiä muistoja. Osaan laittaa hyvää ruokaa ja huolehdin lapsista ja perheestä juuri siten kuin mieheni on jo lapsuudenkodissaan tottunut, että kotia hoidetaan. En usko, että hän kaikkien yhteisten ystävien ja sukulaisten edessä koskaan kehtaisi seistä, jos vaihtaisi minut nuorempaan ja hoikempaan. Joku henkinen yhteys meillä myös lienee, vaikka ulkonäkö onkin jo rupsahtanut. Mieheni on ns. kunnon mies ja sellaiset kantavat vastuunsa loppuun saakka.
sitten rakastui luonteeseeni. Mieheni mielestä olen iloinen, luotettava, herttainen ja maailman kiltein ihminen :)
Mieheni ei vaihtaisi minua kehenkään muuhun, sillä olemme hyviä ystäviä keskenämme. Meillä on hauskaa ja huonoina päivinä osaamme lopettaa riidat ajoissa. Kumpikin osaa antaa joskus periksi. Koko yhteiselon pohjan on vahva luotto toiseen ihmiseen! Tapahtuipa elämässä mitä tahansa, tiedän, että mieheni on vierelläni ja mieheni tietää saman minusta.
En usko että löytäis sopivaa palaa itselleen mistään muualta.
Eihän sitä tietty koskaan tiedä. Mutta kun ollaan oltu 20-vuotta mekin yhdessä, toisen tuntee ja oishan tässä ehtinyt jo vaihtaa jos olis halunnut.
Järkevällä mies tarkoittaa sitä etten skitsoile tyhjästä tai vaadi mahdottomuuksia. Toisaalta en ole liian tosikko vaan osaan hupsutella ja nauraa myös itselleni. Toisin sanoen, luonteemme sopivat yhteen ja meillä on samanlainen huumorintaju.
Se on niin laiska, ettei jaksa ettiä muita vaihtoehtoja...
Kysyin siltä äsken, että miksi se on minun kanssa, eikä ole vaihtanut minua toiseen, tai jos tulisi tilaisuus, niin vaihtaisiko. Mies katsoi minua hölmönä ja ihmetteli, että "mikä toinen, mikä ihmeen tilaisuus...? Emmä tiiä." Sitten se kääntyi taas katsomaan läppäriä, ja keskustelu on päättynyt.
Mä luulen, että tuo vaan on niin saamaton, ettei lähde mihinkään, jos mä en itse heitä sitä pellolle. En ole kyllä heittämässä, koska minun mielestä mies on minun toinen puoliskoni, hän täydentää minun vajavaisuuteni ja kun minä en tiedä, mitä tehdä jossakin tilanteessa, mies kyllä tietää. Toisin päin niin ei ole koskaan, mies selviää kaikesta ja jokaisesta tilanteesta, eikä koskaan tarvitse mun apua mihinkään. Paitsi seksiin.
Kuka sitä hyvää tiskikonetta vaihtaisi ja olen niin hyvä nalkuttaja :D
Voi tätä rakkautta!
Mies huuteli vielä että...
Miksi ajaa ladalla kun pystyy istumaan ferrarin kyydissä?
koska se ei tajua, että voisi olla myös jonkun toisen kanssa.
Kysyin siltä äsken, että miksi se on minun kanssa, eikä ole vaihtanut minua toiseen, tai jos tulisi tilaisuus, niin vaihtaisiko. Mies katsoi minua hölmönä ja ihmetteli, että "mikä toinen, mikä ihmeen tilaisuus...? Emmä tiiä." Sitten se kääntyi taas katsomaan läppäriä, ja keskustelu on päättynyt.Mä luulen, että tuo vaan on niin saamaton, ettei lähde mihinkään, jos mä en itse heitä sitä pellolle. En ole kyllä heittämässä, koska minun mielestä mies on minun toinen puoliskoni, hän täydentää minun vajavaisuuteni ja kun minä en tiedä, mitä tehdä jossakin tilanteessa, mies kyllä tietää. Toisin päin niin ei ole koskaan, mies selviää kaikesta ja jokaisesta tilanteesta, eikä koskaan tarvitse mun apua mihinkään. Paitsi seksiin.
koska mä rakastan sua eikä sitä järki pysty selittämään
vastaus oli: "koska mä rakastan sua, eikä oo muuta mahdollisuutta" Ihana vastaus ottaen huomioon, että nuorempia, kauniimpia, hoikempia ja helpompiluontoisiakin vaihtoehtoja on ollut.
Eipä tuo vain saa lähedettyäkään, vaikka rakastaakin toista, joten hyvin suuresti ihmettelin itsekin että miksei hän mene?:O
Ja juu, yhteiseloa on takana jo 23 vuotta, joten pitkäänhän tuo on tuossa roikkunutkin...
ja mulla on söpöt posket, kun hymyilen