Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasketunajan ylittäminen

Vierailija
16.02.2010 |

Alkaa laskettuaika painamaan päälle ja neuvolassa puhuivat polille laittamisesta tarkastukseen ensi viikolla, nyt kiinnostaa kokemukset tuosta tarkkailusta; mitä sinulle tehty, ottiko käynnistykseen? Menitkö kotiin vaan jatkamaan raskautta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ya-kontrolliin.

Meillä käynti on rv41+3.

Ja jos vauva ja äiti voivat hyvin, niin saa mennä vielä kotiin.

Itse halusin ehdottomasti kotiin vielä, en halunnut käynnistystä. Mutta kin, että minua kuunnellaan, jos oliisn valitellut, niin olisin saanut jäädä jo käynnistykseen.

Toki myös synnytyssalien tilanne vaikuttaa, onko siis täyttä.

Normaalirutiinit, virtsanäyte, sydänäänikäyrät, verenpaine ja lääkärin siätutkimus ja ultra.

Ultrassa katsotaan esim. istukan toimivuus ja napavirtaukset.

Vierailija
2/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kakkosella. Ya-kontrolli oli aikanaan 41+3 ja 41+5 kävin toisen kerran. En muista miksi muuten, muuten kuin sain silloin vasta käynnistysajan rv 42+1. Onneksi vauva lähti syntymään itsekseen 42+0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisätä, että täällä käynnistetään aina viim. rv 42, joten tuossa 41+3 sovittiin käynnistysaika rv42+0.

Vierailija
4/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mennyt nyt muutaman päivän yli ja terkka oli jo laittamassa sairaalaan tutkimuksiin. Sanoin kuitenkin, että en lähde, koska tiiän jo etukäteen että siitä ei ole mitään hyötyä. Ihmettelevät hoitsut siellä vaan, että mitä tuokin tällä tekee. Mulla on kaikki aina tosi hyvin, mutta vauvat tuntuvat viihtyvän mahassa vaan yli 42 viikkoa :) Ja siksi kasvavatkin isoiksi. Tympii vaan se jatkuva hyppääminen sairaalassa, kun ainakaan meillä ei käynnistetäkkään kovin mielellään paitsi tietysti silloin kun äiti on oikein väsynyt ;)