Hei neulojat!
Mulla on hukassa yksi sivu josta sais lankoja tilattua mutta en muista sitä millään. Siellä myytiin myös sellaisia pyöreitä "kehikoita" joilla voidaan neuloa nopeasti pipo tai kaulaliina. Muistaako kukaan näiden kehikoiden nimeä??
Kommentit (13)
sellainen pyöreä kehikko jossa pieniä tappeja joihin lanka pujotellaan ja sillä siten jotenkin neulotaan. Amerikkalaiset kuulema paljon käyttävät. Sillä tekee esim pipon nopeasti.
t.ap
Oliko kotimainen vai ulkomainen sivusto?
Etsimäsi laite on neulonta(neule)harppu, englanniksi "knitting loom".
Oliko kotimainen vai ulkomainen sivusto?
Etsimäsi laite on neulonta(neule)harppu, englanniksi "knitting loom".
Sivuja on todella pilvinpimein mutta jostain syystä en sitä kyseistä nyt enään löydä. Kotimainen sivu oli joku knitting... se tais muuten olla.
t. ap
knitting jotain. Siellä oli esim ohjeita ja lankoja esim tossuihin.
t. ap
Nopealla googlauksella ei löytynyt yhtäkään suomenkielistä lankakauppaa, jonka nimessä esiintyisi sana "knitting".
ja pääsen samalle koneelle vasta perjantaina :) en viitsis lähteä työkaveria vaivaan että mun pitäis katsoa vähän mun historiaa. Mutta jos en ennen perjantaina löydä sivua niin täytyy sitten katsoa se sieltä.
t. ap
Ei kai niitä ole pakko juuri siitä kaupasta tilata, jos (yleensä kun) samoja lankoja saa muualtakin? Ohjeitakin on pilvin pimein netissä.
jotain 99 €. En tiedä tekeekö sillä mitään ja kivoja sukka- ja tossukkamalleja villalangasta. Niin saahan niitä lankoja muualtakin mutta nyt alkoi häiritsemään kun en just sitä sivua löydä :)
t. ap
Ai niin, hinta taisi tuolla margarethassa olla n 85 euroa.
Ai niin, hinta taisi tuolla margarethassa olla n 85 euroa.
Näiltä sivuilta pääsi sinne knittinroomin sivuille jonne halusin :D
Kiitti!!!
t. ap
Pyöröpuikko?