Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sterilisaatioon miehen lupa?

Vierailija
16.02.2010 |

Miksi jos nainen on yli 30v ja hänellä on yli 3 lasta, tarvitaan aviomiehen lupa ja hänen pitää myös tulla lääk. vastaanotolle mukaan? Ihme ählämi valtio tämäkin! Miksi nainen ei saa päätää omasta vartalostaan tässä asiassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mies vastaanotolla, eikä mitään lupia kyselty. Mutta onhan se kaunis ajatus, että noin merkittävä asia on yhteisesti sovittu.

Vierailija
2/7 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla joko yli 30 ja/tai vähintään 3 lasta, mutta miehen lupaa ei tarvii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri lienee haluaa ehkäistä perheriitoja?

Vierailija
4/7 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei omalle kohdalle sitä halua mutta suostuu minun tekevän sen. Kysyin asiaa nimittäin jälkitarkistuksessa lääkäriltä ja hän sanoi, että mies mukaan.

Vierailija
5/7 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kai se miehenkin on siitä toimenpiteestä tietää, esim. sun toipumisesta.

Ei siihen kuitenkaan mitään lupaa tarvi, höpöhöpö.

Vierailija
6/7 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita niin kysyi kun kävin hakemassa lähetettä, että tietääkö mieheni sitten asiasta. Tai lähinnä vaan totes. Edellisen kerran olin n. 35v ja 3 lasta niin ei laittanut lähetettä vaan laitettiin hormonikierukka joka kyl sai lähtee parin kk päästä. No ny 40v ja "leikattu" :D

Vierailija
7/7 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lapsille pitäis hankkia lastenvahti. ;) Mutta olisihan se kauheaa jos mulla olisikin sellainen mies joka päättäisi kaikki asiani. tasa-arvo on hyvästä, mutta jokainen on kuitenkin vastuussa itsestään.